Hop til indhold

Kortbetaling

Featured Replies

Skrevet

Jeg ser indimellem annoncer fra udenlandske GP'er, der tilbyder kortbetaling. Er der nogen der har prøvet at betale med Visa el.lign. og hvordan fungerer det i så fald? Har hun en terminal? Hvad står der på din kontooversigt?

(Eksempelvis i Kbh er der for tiden "without limits"-pigerne - med Agnes som den hyppigst anmeldte)

Skrevet
Advarsel skrev, for 3 timer siden:

Jeg ser indimellem annoncer fra udenlandske GP'er, der tilbyder kortbetaling. Er der nogen der har prøvet at betale med Visa el.lign. og hvordan fungerer det i så fald? Har hun en terminal? Hvad står der på din kontooversigt?

(Eksempelvis i Kbh er der for tiden "without limits"-pigerne - med Agnes som den hyppigst anmeldte)

Yes… 
Har prøvet det et par gange… der er lige blevet trukket en terminal frem…:D 
Jeg har så aldrig husket at tjekke hvad der stod på min bankudskrift….

Skrevet

Jeg har også prøvet det en enkelt gang, da jeg ikke lige havde mønt på lommen. Frygten for plat var da stor, men helt ubegrundet. På kontoudskriftet stod en forretning, der faktisk eksisterende, den handlede med brugskunst og tøj fra udlandet. Har faktisk flere gange tænkt på at gå ind og ose lidt. Har desværre ikke været forbi endnu.

BR

Skrevet

Må man nævne Revolut?

Til dem som ønsker muligheden for at have en konto som ikke ses af ens partner...

Da jeg så flere piger tage imod Revolut, besluttede jeg at få sådan en konto. (Har det I forvejen som erhvervs konto, så jeg følte mig rimelig tryg).

Var det svært at få? Nej.

Tog det lang tid? NEJ. På 5 minutter havde jeg en konto og et virtuelt kort jeg kunne bruge. Skulle bare tanke op, hvilket kan gøres med ens almindelige kort / Google pay eller Apple Pay .

Og overførsel mellem to af disse konti er ret nemt.

Da det ikke er hver dag jeg har mit kreditkort på mig til at hæve kontanter, var dette en løsning for mig.

.... Damn. Jeg ved godt at jeg ligner en som prøver at sælge det, men jeg er altså kun almn bruger!

M.

Skrevet
  • Author
Maxxon skrev, for 4 minutter siden:

Revolut

Ja, den havde jeg også overvejet, men der var det bare nemt selv at researche hvordan det fungerer - kan bl.a. brugesl lidt som mobile pay. 

Skrevet

Kan også bruges til Mobile Pay. Dog kun til betaling.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.