Hop til indhold
Guest daddyo

Lilmissme kbh

Recommended Posts

Jeg skrev med hende og vi aftalte at mødes.
Hun ville så gerne lige have jeg overføre penge til hende på MobilePay først, så hun havde rød til at komme.

Da jeg sagde jeg ikke betale forud og om vi kunne aftale en anden dag, sagde hun at hun ikke lavet aftaler forud.

Redigeret af Papkasse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest daddyo
Papkasse skrev, for 18 timer siden:

Jeg skrev med hende og vi aftalte at mødes.
Hun ville så gerne lige have jeg overføre penge til hende på MobilePay først, så hun havde rød til at komme.

Da jeg sagde jeg ikke betale forud og om vi kunne aftale en anden dag, sagde hun at hun ikke lavet aftaler forud.

Ok, tak for svaret, Hun ville nu ikke have penge forud med mig. Men bare komme forbi. Hvad aftalte i m h p pris sex og andet
Men gav udtryk for hun var blevet snydt , og ønskede betaling inden vi gik i soveværelset. Det er lidt usædvanligt, men vel almindeligt

Redigeret af daddyo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi fik ikke aftalt ikke nogen pris. og kommunikationen stoppet da jeg ikke ville betale forud.

Men ja, jeg har også mødt piger der ville have betaling inden man gik i gang, det tror jeg ikke der er noget usædvanligt ved.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest daddyo
Olympus skrev, for 12 minutter siden:

Brug dog anmelde funktionen på SD

SD.png

hvorfor, jeg har ikke oplevet nogen som i nogen overhovedet, som er blevet stoppet af siden. på troda af dokumenteret snyd, falske fotos trusler osv. de er fuldstændig lige glade

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...