Hop til indhold
SEXY JASMIN HERLEV

De gyldne dråber... Ville det være noget for dig?

Recommended Posts

Det er ingen hemmelighed at jeg nyder at drukne mine gæster i mine sprøjte orgasmer. Jeg tænder på at se hvor meget mine gæster nyder smagen af mig. Jeg har leget lidt med tanken om gå et skridt videre og måske tilbyde golden shower enten i forbindelse med et hyggestund eller som hurtig drop in for afhentning af de gyldne varme dråber tappet direkte fra kilden to go.

Som sagt nu leger jeg lidt  med selve idéen med er der overhovedet nogen der vil smage JasminsJuice? :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er helt syg med dine sprøjtesafter, og jeg synes da også vi fik leget lidt med tanken om urin fra dig til mig da vi pillowtalkede bagefter en af gangene. Jeg har før slugt en hel blærefuld fra andre, og vil være vild med at drikke 2 gange fra dig hvis det er noget du vil sætte på menuen. Jeg vil nok kun være til at få det direkte i munden med helt tæt kontakt, men har da set at mange sælger små flasker, våde trusser, isterninger osv. Det er forståeligt hvis der skulle være en mental barriere i forhold til at tisse et andet menneske direkte i munden (jeg tror ikke jeg selv ville kunne levere hvis det var omvendt), men du kan tro jeg nyder både smag, duft og mindfuck ved at modtage.

Ved du om du ville være mest til at levere den fortyndede version hvor du har drukket masser af vand forinden, eller om det kan blive helt hardcore med morgenurin eller en version hvor du har spist f.eks asparges eller stærke b-vitaminer?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lauersen skrev, for 9 minutter siden:

Jeg er helt syg med dine sprøjtesafter, og jeg synes da også vi fik leget lidt med tanken om urin fra dig til mig da vi pillowtalkede bagefter en af gangene. Jeg har før slugt en hel blærefuld fra andre, og vil være vild med at drikke 2 gange fra dig hvis det er noget du vil sætte på menuen. Jeg vil nok kun være til at få det direkte i munden med helt tæt kontakt, men har da set at mange sælger små flasker, våde trusser, isterninger osv. Det er forståeligt hvis der skulle være en mental barriere i forhold til at tisse et andet menneske direkte i munden (jeg tror ikke jeg selv ville kunne levere hvis det var omvendt), men du kan tro jeg nyder både smag, duft og mindfuck ved at modtage.

Ved du om du ville være mest til at levere den fortyndede version hvor du har drukket masser af vand forinden, eller om det kan blive helt hardcore med morgenurin eller en version hvor du har spist f.eks asparges eller stærke b-vitaminer?

Jeg kan forestille mig at der vil kun være én portion af det kraftige variant af naturlige årsager og mere af det  milde udgave i løbet af dagen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
SEXY JASMIN HERLEV skrev, for 4 timer siden:

Jeg har leget lidt med tanken om gå et skridt videre og måske tilbyde golden shower enten i forbindelse med et hyggestund eller som hurtig drop in for afhentning af de gyldne varme dråber tappet direkte fra kilden to go.

Direkte fra kilden to Go. :P

Just Eat og Wolt, vil blive lykkelige for dig som kunde. :rolleyes:

Potentialet er enormt :D

Redigeret af sanook

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MichaelSmith

Yes! Jeg går ofta efter piger der erbjuder Golden Shower. Vill i så fall gärna ha direkt fra kilden, og gerne i begyndelsen av seancen <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest moden libertiner

Det lyder som det bedste tilbud jeg længe har set.

Dels sprøjt og så oveni enten før eller efter de gyldne dråber helst i stoore mængder, om ramt eller tyndt, drikker allerhelst direkte fra kilden. 

Er meeget slikken smf.

Send PB med tid og sted Plessen.

 

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kaspersen

Stor fan af Jasmin, men lige denne ydelse ville jeg nok springe over.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har endnu til gode at se og smage en sprøjteorgasme. Tanken tænder mig helt vildt! Generelt at se jer våde.. Hele tanken om at hun er våd og tændt - af mig! Det måske min helt store fetish.. 

Urin er måske skridtet videre. Der er et marked for det meste, så hvorfor ikke! ;)

Nu fik jeg lige set dine anmeldelser. Det kunne sagtens tænkes at jeg burde aflægge et besøg..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest … And Justice for All

Melder pas - lige præcis den fetish har slet ikke noget erotisk islæt for mig. Tværtimod. Men hvor er det skønt at lyster og begær er så forskellige fra person til person.

Del dette indlæg


Link til indlæg
moden libertiner skrev, for 4 timer siden:

Det lyder som det bedste tilbud jeg længe har set.

Dels sprøjt og så oveni enten før eller efter de gyldne dråber helst i stoore mængder, om ramt eller tyndt, drikker allerhelst direkte fra kilden. 

Er meeget slikken smf.

Send PB med tid og sted Plessen.

 

 

 

 

 

 

Jeg er sikker på at man kunne kombinere begge dele. Både sprøjt og afslutte med Jasmins juice ^_^

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kaspersen skrev, for 15 timer siden:

lige denne ydelse ville jeg nok springe over.

Ditto her. Er til gengæld ret fascineret af pigers sprøjteorgasmer. Et stort turn-on, som jeg dog stadig har til gode at opleve i virkeligheden. Men hvis der skal laves om på det, virker @SEXY JASMIN HERLEV som et rigtig godt valg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
SEXY JASMIN HERLEV skrev, den 31.7.2022 at 00:03:

Som sagt nu leger jeg lidt  med selve idéen med er der overhovedet nogen der vil smage JasminsJuice?

Kære Jasmin Du har sprøjtet mig i mund og ansigt 2 gange for et par år siden. Efter den ene gang skulle jeg direkte på job, og kunne lugte dig resten af dagen, det var virkelig frækt. Nu spør du om dine gyldne dråber - og jeg får stor lyst til at besøge dig igen, og drikke lystigt af dine liflige gyldne dråber. Vil følge med om du realiserer dine fugtige tanker til handling.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...