Hop til indhold

Renata og Anna (Aalborg) - Gå langt udenom

Featured Replies

Skrevet

Jeg besøgte disse to https://annoncelight.dk/showad/348149 for nogle dage siden, og det vil jeg ikke anbefale andre at gøre....

De kan ikke ET ord engelsk (den ene er spansk og den anden italiensk), så selv SMS'er var volapyk. Jeg bestilte 30 min. til 1500kr. (som jo også i bakspejlet er ALT for billigt for en trekant) - da jeg kom var de begge i højt humør. Den ene var beruset, og gik rundt med en dåseøl, og de stank begge af billig perfume. De begyndte at lege med kalorius, men det kneb lidt med begejstringen, da det var svært at blive opstemt af deres vimsede adfærd. De suttede lidt - ikke specielt godt - og da jeg bad om at få kondom på, troede de at vi skulle lave 69'er - Jeg opgav, og lod dem sutte - det gik så hurtigt over til at blive en spiller, og jeg måtte virkelig tage mig sammen, for at komme. Da jeg gik derfra var der gået 15 min.

Føj, en dårlig oplevelse. Det kan jeg på ingen måde anbefale andre at prøve - så hellere give det dobbelte, og få en god og professionel behandling.

Som en lille ekstra bonus, bliver man lukket ind, af en spinkel asiatisk ung mand, som sidder lige uden for den tynde dør ind til værelset, under hele seancen.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.