Hop til indhold

Recommended Posts

Hej.

Er der nogen der ved om Thailand har ændret reglerne for Thailand pass så man ikke længere skal søge om det?

Jeg håber på en tur her i August, og ville lige have en status

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

SÅ vidt jeg ved udfylder du et turist visa om bord på flyet derned.
Dette er gyldigt i op til 90 dage. du skal have det med når du tager hjem, og udfylde resten når du går igennem pas kontrol på vej ind i lufthaven når du tager hjem.

Det er dog nogle år siden jeg sidst var afsted, ca. 2018

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
mr. WilD skrev, for 36 minutter siden:

SÅ vidt jeg ved udfylder du et turist visa om bord på flyet derned.
Dette er gyldigt i op til 90 dage. du skal have det med når du tager hjem, og udfylde resten når du går igennem pas kontrol på vej ind i lufthaven når du tager hjem.

Det er dog nogle år siden jeg sidst var afsted, ca. 2018

 

Det gælder kun 30 dage.

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Reglerne for indrejse til Thailand blev ændret pr. 1. juli i år. Igen, men nu til en noget nemmere måde, både forsikringsmæssigt - og ikke mindst slut med det "kringlede Thai Pass" system. 

Jeg bor i Thailand en del af året og tingene ændrer sig konstant, men lige nu er der ro på. 

Du er velkommen til at skrive til mig, hvis du ønsker mere hjælp. Jeg er i Thailand i øjeblikket.

Som @Møffe skriver, gælder almindelig indrejse kun 30 dage uden visa. Ved længere ophold skal du søge om dit visa på nettet. Thailands ambassade/konsulat har link. http://thaiembassy.dk/tourism/

Se her:

Regler ved ankomst til Thailand 1. juli 2022 eller senere: Du skal IKKE søge Thailand Pass

Fredag 17. juni offentliggjorde de thailandske myndigheder, at Thailand Pass skrinlægges pr. 1. juli 2022. Det betyder, at alle der ankommer til Thailand på eller efter denne dato slipper for at søge om Thailand Pass.

Du skal medbringe:

  • Dokumentation for vaccine. Dine EU vaccinebeviser fra www.sundhed.dk er tilstrækkelige. Eller
  • En negativ PCR-test, som ikke var mere end 72 timer gammel, da din rejse til Thailand begyndte.
Redigeret af sanook

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...