Hop til indhold
Jambajamba

Sandy-Q villabella

Recommended Posts

lige netop hjem vendt ved mit besøg ved sandy..

en ganske lækker kvinde i hendes alder, vil skyde på omkring de godt 40.

aftalte græsk til mig og svensk, for 700 i cirka 15 min.. ganske ok pris.

blev spændt op på briksen og hun varmede mig godt op, og jeg fik en strap-on(den lille) godt op bagi, og det gjorde hun til UG.

kan klart anbefales!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også besøgt Sandy et par gange, det er dog længe siden, jeg synes dog at hun var noget ældre end mig dengang i Dronningensgade og det er da 15 år siden:-) hun kan, med mindre hun har glemt sine evner, klarg anbefales.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sandy er helt klart en af mine favoritter. Jeg er kommet der fast siden de startede for sig selv. Hun har styr på hvad hun laver, jeg er dog kun til det blide, så sm må andre skrive om.

Hun gør et godt stykke arbejde, selv om hun vel må være rundet de 40. Hvad betyder alderen, når man har det godt, og får en god oplevelse.

 

Man får den ægte vare, og man har lyst til at komme igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt Illona mere end 20 gange og jeg kan bestemt ikke genkende at hun skulle være humørsyg...

Bevares - det er ikke altid at man på forhånd kan regne ud hvad der kommer til at ske under et besøg hos Illona men een ting er sikkert - man får altid en forrygende oplevelse og går altid derfra med et smil på læben - glad og tilfreds.........

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...