Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/343906

Magen til usexede, kedelige og fraværende pige skal man godtnok lede længe efter!

Jeg købte en time hos hende og hun sagde at jamen vi kører bare på indtil du er tilfreds. Men efter et kvarter bestilte hun ikke andet end at spørge mig hvor jeg ville sprøjte henne.

Jeg kan ikke huske hvornår jeg sidste har været hos så kedelig en pige. Man får sgu mere ud af at gå ned i Netto og købe en liter mælk.

Jeg kan på INGEN måde anbefale hende her!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Anders-and

Pokkers til oplevelse 

Ærgerligt du ikke fin  tjekket Forum ud inden besøget, hun er tidligere anmeldt og det du oplevedede var helt forventet desværre 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Peter.den.store
Maze skrev, for 14 timer siden:

https://annoncelight.dk/showad/343906

Magen til usexede, kedelige og fraværende pige skal man godtnok lede længe efter!

Jeg købte en time hos hende og hun sagde at jamen vi kører bare på indtil du er tilfreds. Men efter et kvarter bestilte hun ikke andet end at spørge mig hvor jeg ville sprøjte henne.

Jeg kan ikke huske hvornår jeg sidste har været hos så kedelig en pige. Man får sgu mere ud af at gå ned i Netto og købe en liter mælk.

Jeg kan på INGEN måde anbefale hende her!

Hun er desværre anmeldt herinde flere gange. Oftest i negative vendinger. Men siden at hun skifter navn tit og ikke alle checker eroguide, ja så kan hun fortsætte sin forretning. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...