Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg besøgte Namfon, som er flyttet til Mona Lise i Puggaardsgade.

Billederne af hende, og lige nu findes der ingen på eg eller al, ligner hende men plus adskillige kilo. Jeg blev snydt igår og valgt derfor at se bort fra vægten i håbet om en god oplevelse. Det blev det ikke.

Ligegyldig massage og sex. Så enkelt.

Charlie 

Skrevet

Ærgeligt.  Øv. Må jeg anbefale :  pLisa giver god meget hård massage 

Skrevet
sportydick skrev, for 21 timer siden:

Jeg besøgte Namfon, som er flyttet til Mona Lise i Puggaardsgade.

Billederne af hende, og lige nu findes der ingen på eg eller al, ligner hende men plus adskillige kilo. Jeg blev snydt igår og valgt derfor at se bort fra vægten i håbet om en god oplevelse. Det blev det ikke.

Ligegyldig massage og sex. Så enkelt.

Charlie 

Har du en länk?

Skrevet
sportydick skrev, den 29.7.2022 at 14:26:

Billederne af hende, og lige nu findes der ingen på eg eller al, ligner hende men plus adskillige kilo. Jeg blev snydt igår og valgt derfor at se bort fra vægten

Jeg kan ikke rigtig gennemskue logikken i din formulering, vil du ikke uddybe hvad du mener?

Redigeret af LZ Siam

Skrevet

Lisa er super sød. Giver super massage og har hjertet på rette sted 

Skrevet

Det bedste du kan gøre er at ringe og bestille tid.    Du får god massage.  Hvis du absolut vil have massage på pikke manden kan du jo vælge en anden leller finde et sted hvor de tilbyder sex 

Skrevet

Min erfaring er, at man godt kan få et HJ.

Skrevet
LZ Siam skrev, den 30.7.2022 at 15:04:

Jeg kan ikke rigtig gennemskue logikken i din formulering, vil du ikke uddybe hvad du mener?

Mit gæt: Der var tidligere en annonce, men hvor billederne ikke var retvisende mht vægt. Lige for tiden er der ikke en annonce på nogen af de to nævnte sites.

• 2 weeks later...
Skrevet
Advarsel skrev, den 3.8.2022 at 11:38:

Mit gæt: Der var tidligere en annonce, men hvor billederne ikke var retvisende mht vægt. Lige for tiden er der ikke en annonce på nogen af de to nævnte sites.

Det er ikke det jeg læser. Der har været nogle billeder på et tidspunkt. De er så blevt fjernet før Sportydick besøger Namfon. Det er så her at jeg er uenig i at han er blevet snydt.

Selvfølgelig skal vi gøre opmærksom på piger der bruger gamle eller falske billeder. Men hvis pigen har fjernet billederne, måske fordi de ikke er retvisende længere, det er da kun et plus. 

Hvis Sportydick har forventet en slankere udgave, så kan jeg da godt forstå han er skuffet. Men det er ikke det samme som at hun har lavet falsk reklame.

Redigeret af LZ Siam

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.