7400 88 Skrevet 29. Juli, 2022 https://annoncelight.dk/showad/301481 Jeg besøgte Kristal i onsdags, of jeg kan kun sige WAUW. Jeg havde set hendes annonce ugen forinden og var helt vild med hendes billeder af hende i lak catsuit og lange støvler, det var et kæmpe turn-on. Ugen forinden, havde vi fornøjelsen af +30 grader så det var ikke lige tiden at hoppe i et catsuit. Heldigvis var Kristal nu i Silkeborg og vi fik hurtig en aftale i stand. Hun er nem og kommunikere med og snart var jeg på vej. Stedet var diskret i Silkeborg midtby og nemt at komme til uden at blive opdaget. Da døren åbnede var synet endnu bedre en jeg havde havde håbet på . Kristal har en fantastisk krop, virkelig tiltrækkende ansigt og et lækkert smil. Jeg blev budt indenfor og straks efter betalingen var klaret blev jeg ført med ind i et værelse og mine hænder placeret på den lækre carsuit. Lad mig bare sige Kristal er ikke kedelig, og hun ved hvad hun vil hvilket tænder mig. Er du til en passiv “dukke” der bare ligger på ryggen og venter på det er overstået så skal du ikke vælge Kristal. Der blev lynet op for neden og jeg gik i gang med at slikke det bedste jeg havde lært, og derfra gik det slag i slag. En time gik alt for hurtigt og efter et bad var jeg på vej hjem, desværre. Vil jeg besøge Kristal igen, ja MEGET gerne. Hun er på, hun får tændt mig og ser fantastisk ud. Jeg giver Kristal mine bedste anbefalinger :-) 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg