Hop til indhold

Recommended Posts

Sex i bilen er absolut ikke falsk. Har selv haft fornøjelsen at møde hende 2 gange til et blow (hvilket hun sagtens kan finde ud af). Tror snarre det drejer sig om hun er ved at starte en veninde op i samme koncept som hun selv har kørt i en årrække (blow i bilen). Konceptet er lidt specielt ja, men det er reelt nok.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Intet falsk her. De to kender hinanden og har tidligere gjort dette. 
Blow i bilen er forresten sindssyg fræk, især hvis man er til mega både blows

Del dette indlæg

Link til indlæg
skivemd skrev, for 47 minutter siden:

Er det 2 forskellige damer? Altså blow i bilen og sex i bilen? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Charliesheen skrev, for 9 timer siden:

Jeg har kun mødt sex-i-bilen, men ud fra koncept, og at de opholder sig rimeligt tæt på hinanden vil jeg gætte på ja. Hende jeg har mødt har aldrig løjet omkring hendes setup eller alder for den sags skyld. Så jeg tvivler på hun lige pludselig skulle prøve at gå for at være 12 år yngre. At de florerer udenfor hinandens område, men tæt på hinanden alligevel bestyrker kun min formodning.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Charliesheen skrev, den 31.7.2022 at 20:19:

Yes det er to forskellige. 
Begge med rigtig gode egenskaber siger rygtet ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Blow-i-Bilen er ikke den samme som Sex i Bilen, men de kender hinanden og tager udgangspunkt i samme annoncetekst.

Hun(blow)er 100 procent ægte og en virkelig dejlig frækkert.:x Hun sutter som en drøm og er skide sød at snakke med. :) - hun sluger i øvrigt hver en dråbe!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lasselas

https://annoncelight.dk/showad/305269

Hende her er i hvert fald helt ægte og jeg kan tilslutte mig hvad andre har skrevet pænt om hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
TrippleB skrev, den 31.7.2022 at 03:02:

Sex i bilen er absolut ikke falsk. Har selv haft fornøjelsen at møde hende 2 gange til et blow (hvilket hun sagtens kan finde ud af). Tror snarre det drejer sig om hun er ved at starte en veninde op i samme koncept som hun selv har kørt i en årrække (blow i bilen). Konceptet er lidt specielt ja, men det er reelt nok.

Skrev du fra et taledtidskort? For har selv skrevet og hun er svær at få fat på

Del dette indlæg

Link til indlæg
DonX skrev, den 3.8.2022 at 17:44:

Blow-i-Bilen er ikke den samme som Sex i Bilen, men de kender hinanden og tager udgangspunkt i samme annoncetekst.

Hun(blow)er 100 procent ægte og en virkelig dejlig frækkert.:x Hun sutter som en drøm og er skide sød at snakke med. :) - hun sluger i øvrigt hver en dråbe!

Skrev du fra dit eget nummer eller et taletidskort? Har nemlig rigtig svært ved at få fat i dem…

Del dette indlæg

Link til indlæg
skivemd skrev, den 31.7.2022 at 19:31:

Skrev du fra et taletidskort eller dit private nummer? Har svært ved at få fat i dem

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis du presser på, som du gør i den her tråd kan jeg godt forstå det :D
Jeg skrev fra taletidskort og Fik intet svar. Så skrev jeg fra eget nr og fik svar

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...