Hop til indhold

Endnu en Paysafecard scammer!

Featured Replies

Skrevet

HUSK! Betal aldrig forud på nogen som helst måde. Det er altid snyd. 

Så var der endnu en paysafecard scammer. Denne gang ville personen have at jeg skulle tage til Egilsgde 33 (fake adresse), og have  forudbetaltes 'koder' med. Hahhaha! Nej. 

Det lader til at de sidder i en anden tidszone, eftersom de aldrig svarer for 12-13 tiden. 

Profilen 'Irene' og kommunikationen virkede suspekt fra begyndelsen, men trak det ud så længe som muligt, for at spilde deres tid :)

https://annoncelight.dk/showad/343722

Skrevet

Hvorfor mener du, at hotellet i Egilsgade 33 er en fake adresse ?

Skrevet
Annonym skrev, for 5 timer siden:

HUSK! Betal aldrig forud på nogen som helst måde. Det er altid snyd. 

Så var der endnu en paysafecard scammer. Denne gang ville personen have at jeg skulle tage til Egilsgde 33 (fake adresse), og have  forudbetaltes 'koder' med. Hahhaha! Nej. 

Det lader til at de sidder i en anden tidszone, eftersom de aldrig svarer for 12-13 tiden. 

Profilen 'Irene' og kommunikationen virkede suspekt fra begyndelsen, men trak det ud så længe som muligt, for at spilde deres tid :)

https://annoncelight.dk/showad/343722

I følge regler på annoncelight.dk og andre hjemmesider, fraråder de at man betaler forud, der største chance for at blive snydt af pigerne,gp også videre. Jeg har tit kontaktet div piger og kvinder, hvor alt forgår på sms, mail, WhatsApp eller andre steder de ønsker at blive kontaktet igennem og har bare sagt nej og blokeret dem. Tag en kopi af deres retningslinjer og send dem direkte til dem og bagefter kontakte support på hjemmesiden.

IMG_20210810_131117871.jpg

Skrevet
  • Author
Casten skrev, for 1 time siden:

Hvorfor mener du, at hotellet i Egilsgade 33 er en fake adresse ?

Adressen findes - men personen er der ikke. De er slet ikke i Danmark. 

Skrevet
Annonym skrev, for 23 timer siden:

Adressen findes - men personen er der ikke. De er slet ikke i Danmark. 

Hvordan ved du det?

Det virker stadig mest som om dit indlæg skulle have været i forum for falsk markedsføring.

Skrevet
  • Author
Advarsel skrev, for 4 timer siden:

Hvordan ved du det?

Det virker stadig mest som om dit indlæg skulle have været i forum for falsk markedsføring.

Jeg spurgte med vilje forkert om det var på Nørrebro og scammeren sagde ja. De aner intet om København så snart du går i dialog med dem. Annoncen siger at person skulle være spansk - men kunne ikke forstå da jeg skrev på spansk. 

Du har muligvis ret i at min anmeldelse af en GP i København også kunne være relevant et andet sted. Men nu er den her - hvor den også er relevant. 

Skrevet
Annonym skrev, for 2 timer siden:

Jeg spurgte med vilje forkert om det var på Nørrebro og scammeren sagde ja. De aner intet om København

Okay. Der er nu også en del GP'er, som faktisk er her, der blander rundt på bydelene, så isoleret set er det ikke verdens sikreste tegn.

Skrevet
  • Author
Advarsel skrev, den 30.7.2022 at 19:52:

Okay. Der er nu også en del GP'er, som faktisk er her, der blander rundt på bydelene, så isoleret set er det ikke verdens sikreste tegn.

... og der er sikkert også nogle GP'er som vil have forudbetaling. Pas bare på der ude - for der er mange som snyder. 

https://annoncelight.dk/showad/343722 er 100% en falsk annonce og forsøger at snyde penge fra folk. Men ta' evt. selv hen til Egilsgade og send personen en Paysafecard kode, hvis du tvivler på det jeg skriver. Det er jo et kendt scam som er set og brugt flere steder. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.