Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/348049

Er lige kommet hjem fra endnu et lækkert besøg hos Isa. 

havde som altid bestilt superfransk Deepthroat blow med lidt throatfuck i dagens anledning. 

Isa er super sød og let at skrive og snakke med   

hun ser dejlig ud med sine runde kvindelige former, sit sexede smil og gyldne hud  

hun stammer fra de østeuropæiske himmelstrøg 

jeg har besøgt Isa mange gange før. 
får altid et super lækkert blow Uden. 

dejligt dybt, jeg er stor deepthroatfan 

og Isa skuffer aldrig. 

Hun Åbner munden på vid gab og er ikke bange for at trykke til så pikken kommer helt ned i hendes stramme hals. hun kæmper gerne videre trods tårer i øjnene og gaggende støn. 
det er top lækkert. 

Jeg har prøvet så tit hos andre, At der er aftalt Deepthroat og så stopper de på halvvejen.  Jeg er ellers kun ca. 17 cm. Så intet monster.  Isa stopper dog ikke halvvejs, hun sluger hele pikken dog med moderat besvær. 
men ned kommer den altid. 

jeg får også lov til at throatfucke hende mens hendes hovede hænger ud over sengekanten. “If you promise not to rape my mouth” med lidt forsigtighed og hvis hun starter lidt tidligt inden jeg er blevet for stiv kører det så fint.  
jeg kærtegner hendes fisse samtidigt med et par fingre og kan mærke at hun bliver våd.

Slikker hende også hendes fine fisse lidt imens hendes mund og hals throater og masserer min pik. 

til sidst op at stå igen mens hun sidder på sengen og Deepthroater mig til jeg må give op og skyde lidt glasur ud på hendes dejlige bryster. 

super dejligt som altid. 

Isa er en dejlig kvinde. 
stedet er intet 4 stjernet hotel men er en lille gl. gårdbygning   

det fungerer og ligger dejligt et anonymt sted ude på landet med en skjult p mulighed bag huset. 

Isa vi ses snart igen. 

Redigeret af NaughtyTrommeslager
Stavefejl.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Guys vær nu søde….. 

“please don’t rape her mouth” 

hun sagde til mig i går, at der havde været en del der var lige lovlig voldsomme mht. at ville bolle hendes hals…. 

Vær nu god ved hende i stedet og nyd hendes dejlig dybe blow når hun selv styrer legen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...