Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg synes lige jeg vil skrive en ny/min tråd/anmeldelse Af denne dejlige thaikvinde. Jeg har tidligere været forbi en sen aftentime -og fik noget jeg ville havde mere af;-) Så havde besluttet mig for, at jeg skulle være hendes første den dag. 

Hun er nem at lave aftale med på sms -svare hurtig;-) Aftalte 1 times massage -da jeg skal kører ca. 1 time før jeg kunne være fremme -aftalte vi jeg lige skulle skrive, når jeg var fremme -så hun kunne være helt klar;-) kom ca. 15 minutter før tid -og hun havde spottet mig -så hun skrev først (da det jo er flere forskellige på adressen -skrev hun hvor jeg skulle gå hen) Hun kunne godt kende mig -og jeg synes hun så endnu mere dejlig ud, som hun stod det nok så genert i hendes lille rum. For lige at være sikker på, hvad jeg ville have spurgte hun igen (hun sender standart menu ud på sms) hvor jeg så gentager 1 times massage -og så må vi se...

Det hun gjorde var fint nok -men tydeligt hun kedede sig ved massagen alene -så pirring kom fra starten -ikke for meget -lige tilpas (hun virker som ekspert i pirring) og min pik -kunne godt huske hende -og selv om jeg lå på maven -fik jeg fuld rejsning indenfor de 2 første minutter -jeg forsøgte at slappe helt af og nyde massagen -men den blev sgu lidt triviel -så pirringerne var det der gjorde hele forskellen... Da jeg blev vendt rundt på ryggen -insisterede jeg på 1 times massage -og så ½ times sex -trods hun gerne ville klare det hele på 1 time. På ryggen forsatte pirringen -og jeg nød det virkelig -men holdt igen med at røre hende -da jeg så ville smadre vores aftale gg men efter lidt betænkningstid var hun klar på aftalen -og jeg begyndte at respondere på hendes pirring med mine hænder... -Hun er lidt buttet -og hendes bryster og vorter... -for fanden hun er lækker -og jeg gik om bor i hende -det overvældede hende nok lidt -for hun slappe så mere af -og lod mig gøre næsten hvad jeg ville;-) og gjorde hvad jeg bad hende om -og hun ka sut -Damh det var fedt!!! (uden) det var et perfekt besøg -hun giver sig ikke 100% i sexdelen, men det kan jeg godt leve med hun gemmer til "the only one" 

Altså når man kan finde sådan en sød pige, kan man sgu ik lade være, at blive lidt glad;-) og det er godt nok længe siden, jeg rigtig har prøvet det i lille Dannevang!  

https://annoncelight.dk/showad/331149  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, for 43 minutter siden:

a jeg så ville smadre vores aftale gg men efter lidt betænkningstid var hun klar på aftalen

hej møffe, tak for en fin anmeldelse :) 

men hvad skal "gg" betyde ???

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheDude69 skrev, for 11 minutter siden:

hej møffe, tak for en fin anmeldelse :)

men hvad skal "gg" betyde ???

gg= griner

Del dette indlæg


Link til indlæg

Halløj kan kun give møffe helt ret        hun er bare dejlig har også været på genbesøg og det er bare så fedt at blive mødt med et stort smil og kram fordi hun kan huske en ,fik en super dejlig time denne gang også                   det er helt sikkert at jeg kigger ind til hende igen      god weekend

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...