Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg har besøgt hende et par gange i Aalborg. Jeg synes hendes egen beskrivelse i annoncen er meget retvisende og alderen skal nok passe. Hun har et kønt ansigt og er ret slank og meget petit, med en lille topmave. Brysterne er desværre ikke helt ægte og til den hårde side. Hendes service er nogenlunde standard, men men hun giver en god fornemmelse af at hun faktisk nyder akten, så jeg har absolut været tilfreds med besøgene og vil da også gerne besøge hende igen når muligheden byder sig.

Skrevet
  • Author
Den Lange skrev, 1 time siden:

Jeg har besøgt hende et par gange i Aalborg. Jeg synes hendes egen beskrivelse i annoncen er meget retvisende og alderen skal nok passe. Hun har et kønt ansigt og er ret slank og meget petit, med en lille topmave. Brysterne er desværre ikke helt ægte og til den hårde side. Hendes service er nogenlunde standard, men men hun giver en god fornemmelse af at hun faktisk nyder akten, så jeg har absolut været tilfreds med besøgene og vil da også gerne besøge hende igen når muligheden byder sig.

Er det hende der tidl hed Gigi. Det lyder som hende ?

Skrevet
Zar skrev, for 32 minutter siden:

Det er ikke Gigi

Næsten sikker 

8000

Skrevet
  • Author
8000 skrev, for 10 minutter siden:

Det er ikke Gigi

Næsten sikker 

8000

De bruger bare samme Telefon Nr .

Skrevet
Zar skrev, for 22 minutter siden:

De bruger bare samme Telefon Nr .

Tit tilhører telefonen, ligesom annoncen deres pimp. Han skifter bare pigens foto og navn. 

Skrevet

Det er Gigi, også lige heddet cookie.

Skrevet
Zar skrev, den 28.7.2022 at 20:42:

jep det er Gigi

har været der for en del år siden tror det var før corona i banegårdsgade og en gang til bare for at prøve igen ude i skejby

begge private lejligheder, syntes ikke hun var helt sjov 

altså hun er top lækker og stram, men for meget business og for lidt charme (anden gang var egentlig fordi jeg havde håbet at det blev mere "personligt" anden gang, personligt var i mangel på et bedre ord men håber man forstår meningen ;) )

men det er bare min oplevelse 

• 1 month later...
Skrevet
peter.c skrev, den 31.7.2022 at 10:33:

jep det er Gigi

har været der for en del år siden tror det var før corona i banegårdsgade og en gang til bare for at prøve igen ude i skejby

begge private lejligheder, syntes ikke hun var helt sjov 

altså hun er top lækker og stram, men for meget business og for lidt charme (anden gang var egentlig fordi jeg havde håbet at det blev mere "personligt" anden gang, personligt var i mangel på et bedre ord men håber man forstår meningen ;) )

men det er bare min oplevelse 

Har Gigi ik tatoo på tværs af hele ryggen? @peter.c

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.