Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har besøgt hende et par gange i Aalborg. Jeg synes hendes egen beskrivelse i annoncen er meget retvisende og alderen skal nok passe. Hun har et kønt ansigt og er ret slank og meget petit, med en lille topmave. Brysterne er desværre ikke helt ægte og til den hårde side. Hendes service er nogenlunde standard, men men hun giver en god fornemmelse af at hun faktisk nyder akten, så jeg har absolut været tilfreds med besøgene og vil da også gerne besøge hende igen når muligheden byder sig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den Lange skrev, 1 time siden:

Jeg har besøgt hende et par gange i Aalborg. Jeg synes hendes egen beskrivelse i annoncen er meget retvisende og alderen skal nok passe. Hun har et kønt ansigt og er ret slank og meget petit, med en lille topmave. Brysterne er desværre ikke helt ægte og til den hårde side. Hendes service er nogenlunde standard, men men hun giver en god fornemmelse af at hun faktisk nyder akten, så jeg har absolut været tilfreds med besøgene og vil da også gerne besøge hende igen når muligheden byder sig.

Er det hende der tidl hed Gigi. Det lyder som hende ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Zar skrev, for 32 minutter siden:

Det er ikke Gigi

Næsten sikker 

8000

Del dette indlæg

Link til indlæg
8000 skrev, for 10 minutter siden:

Det er ikke Gigi

Næsten sikker 

8000

De bruger bare samme Telefon Nr .

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Zar skrev, for 22 minutter siden:

De bruger bare samme Telefon Nr .

Tit tilhører telefonen, ligesom annoncen deres pimp. Han skifter bare pigens foto og navn. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Zar skrev, den 28.7.2022 at 20:42:

jep det er Gigi

har været der for en del år siden tror det var før corona i banegårdsgade og en gang til bare for at prøve igen ude i skejby

begge private lejligheder, syntes ikke hun var helt sjov 

altså hun er top lækker og stram, men for meget business og for lidt charme (anden gang var egentlig fordi jeg havde håbet at det blev mere "personligt" anden gang, personligt var i mangel på et bedre ord men håber man forstår meningen ;) )

men det er bare min oplevelse 

Del dette indlæg

Link til indlæg
peter.c skrev, den 31.7.2022 at 10:33:

jep det er Gigi

har været der for en del år siden tror det var før corona i banegårdsgade og en gang til bare for at prøve igen ude i skejby

begge private lejligheder, syntes ikke hun var helt sjov 

altså hun er top lækker og stram, men for meget business og for lidt charme (anden gang var egentlig fordi jeg havde håbet at det blev mere "personligt" anden gang, personligt var i mangel på et bedre ord men håber man forstår meningen ;) )

men det er bare min oplevelse 

Har Gigi ik tatoo på tværs af hele ryggen? @peter.c

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...