Hop til indhold

Recommended Posts

Hej,

Jeg har en række fantasier (indenfor dominans og seksuelt misbrug af mig) som jeg gerne vil have afprøve og i den forbindelse vil jeg gerne høre hvor ofte pigerne her har det som deres livsstil og ikke KUN som deres arbejde. Har kun hørt fra en som siger at det er hendes livsstil. 

Tænker det bliver mere ægte hvis man kan føle at hun tænder på det. 

Redigeret af cuckold.dream
Forkert overskrift

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvorvidt smukke Lady Cherie er ‘Livsstils-Domina’ har denne slave ikke vovet at spørge Ladyen om, men slaven kan garantere, at Lady Cherie dominerer sine slaver både psykisk og fysisk på en vidunderlig og stærkt afhængigheds-skabende måde! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

bygger skrev, for 19 timer siden:

Madamesascha.com

Er 100% autentiske og livsstil dominaer

Ikke helt...

MS er switch, hvilket er helt okay, men 100% livsstils domina er hun ikke. Hendes lyst til at dominere er også stærkt betinget af $$$$$.

-HCK

Del dette indlæg


Link til indlæg
HCK skrev, for 58 minutter siden:

 

Ikke helt...

MS er switch, hvilket er helt okay, men 100% livsstils domina er hun ikke. Hendes lyst til at dominere er også stærkt betinget af $$$$$.

-HCK

Tja. Der er jeg så stærkt uenig

Har aldrig haft en dårlig/mangelfuld eller på anden måde dårlig oplevelse hos MS

Det er nok mere et spørgsmål omat udtrykke og definerer sine ønsker inden frem møde. Ok husk MS tilbyder ikke sex

Men du kan få en udløsning. Hvis hun er tilfreds med dig -:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...