Hop til indhold
Pervy

Asuncion, Paraguay

Recommended Posts

Gode blide tider:)

Alle Paraguayanere taler det oprindelige  præ-colombianske sprog, Guarani, og derfor har de kontinentets mest funky og specielle spanske dialect. Når man som jeg har en latina-fetich, er det helt klart et turn-on.
Selve landet er specielt. Det ligger i hjertet af latinamerika, og blev mere eller mindre glemt i 1600-hvidkål. Meget fascinerende historie i øvrigt.
 

Nå, men jeg var igen udsendt(Julen/nytår 2019) og damerne var skønne, billige og er normalt over det hele i den gamle del af Asuncion. Det kræver dog en taxachauffør eller lidt gravning i internettets mere obskure hjørner for at finde stederne. Jeg kan godt lide at gå på oplevelse, så jeg klarede den selv.
Bordellerne ligger stort set på hvert gadehjørne, men er skjulte, så man skal vide hvor man ringer på.

Første forsøg blev i et hus lige i udkanten af den gamle bydel, hvor to piger var på arbejde. Jeg valgte et lille, lækkert og sorthåret nips i starten af 20erne og gik med hende ovenpå. Alt er med kondom og ingen anal, så jeg valgte 30min. Da jeg tog tøjet af og dolken blev stiv, blev hun først lidt bange for den store nordiske dolk, men jeg forsikrede hende om at være forsigtig. Og så gik vi i gang med de sædvanlige blide stillingerne. Vi sluttede af med hende liggende på maven, åh hvilen røv og numsehul, mens jeg kørte løs og til sidst trak mig ud, flåede kondomet af og oversprøjtede hende på ryggen. Jeg var selv imponeret over mængden og hende ligeså. 
Andet forsøg, var en pige omkring de 30 jeg havde udset mig, som jeg vidste tilbød numserytteri og COF. Stedet lidt sværere at finde, men det lykkedes. Jeg ringede på, ventede lidt, og blev hentet af en pige. Vi gik sammen op på anden sal, jeg bagefter hende på trappen :P Pæn numse og store silibabser. Da vi var kommet op på rummet og snakkede negocius, fandt jeg ud af, at jeg ikke måtte komme hende i ansigtet alligevel og det blev synligt at hun havde udpræget dårlig hud i ansigtet OG dårlig ånde. Så jeg sagde at jeg lige skulle finde en hæveautomat og gjorde mig klar til at fordufte. Det faldt ikke i god jord og hun vrissede noget om at slå mig ihjel:rolleyes:
Tredje forsøg var i nogle østbloklignende etagebyggerier(tænk Khrushchyovka). Jeg op og ned trapperne i byggeriet, som øjensynligt var en slags Laufhaus a la Wien/Hamburg. Bare uden billeder. Jeg fik en dårlig følelse og smuttede igen. 
Fjerde forsøg blev et sted der foregiver at være en slags hotel. Men når man er kommer indendørs, er det helt åbenlyst et bordel. Mere eller mindre. Her var to piger på i 20erne på arbejde. Deres dialekter var virkelig kraftige og de var smukke, så jeg hapsede dem begge til en trekant. Den ene en blond og lys pige med store ægte babser og en stor lækker bagdel, den anden slankere med helt sort hård og pæn krop. De suttede efter tur, med kondomskift, og bagefter bollede jeg dem, også efter tur med kondomskift. Som afslutning rev jeg den af på de store babser, mens den sorthårede pige foregav at ignore det. Typisk latinaer :D

Desværre var 90% af pigerne hjemme til jul, så udvalget var lidt tyndt. Håber jeg kommer derover en anden gang.

Del dette indlæg


Link til indlæg
BigDaddiz skrev, den 4.8.2022 at 23:01:

Tak for du deler. Meget interessant at høre om lande vi ikke så tit hører om. Hvad var prisniveauet?

Jeg vil også virkelig gerne tilbage, men det er et sted man ikke ligefrem ofte passerer igennem.
Så vidt jeg husker ligger en time med pæne unge piger på omkring 500kr. 

Redigeret af Pervy

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...