Hop til indhold
Kongenmikkel

Hotel/værelse

Recommended Posts

Milling hotel mini 11  hans tausens gade 11 odense c / et så kaldt nøglehotel fundet på booking.com 

Redigeret af ninkes

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kongenmikkel skrev, for 1 time siden:

Nogen som kender godt hotel/privat værelse man kan leje nogle timer til frække møder gerne i Odense S 

Der har været en annonce på AL hvor der var en der udlejede værelse på "timebasis", men kunne ikke lige finde den igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheGreatGatsby skrev, for 2 timer siden:

Bliver der skiftet sengetøj efter hver gæst? :wacko:

Hvis du tror der gør det på bordeller eller privat diskret generelt så tager du fejl:lol:.. 

Det jo derfor vi har et håndklæde på sengen.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest TheGreatGatsby

Nu taler vi jo ikke om bordeller, men om et hotelværelse på timebasis, men nu hvor jeg har din opmærksomhed: Skifter I håndklædet for hver kunde? :ph34r:

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheGreatGatsby skrev, for 1 time siden:

Nu taler vi jo ikke om bordeller, men om et hotelværelse på timebasis, men nu hvor jeg har din opmærksomhed: Skifter I håndklædet for hver kunde? :ph34r:

HUN gør sikkert... Andre gør ikke.... Nogle gør det efter "behov".... Nogle vender det måske....og nogle bruger slet ikke et håndklæde :ph34r:

Kvaliteten af alt svinger pusigt nok :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Bødlen
22 cm and thick skrev, den 28.7.2022 at 08:36:

Der har været en annonce på AL hvor der var en der udlejede værelse på "timebasis", men kunne ikke lige finde den igen.

Her https://diskretudlejning.dk

Bødlen

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheGreatGatsby skrev, den 28.7.2022 at 13:22:

Uhh det var forskelligt.. Hvis gæsten havde svedt meget eller pigerne selv havde svedt meget blev det skiftet.. Hvis der var sæd på blev det altid skiftet.. Forestil dig en regning til tøjvask hvis alt skulle tages af sengen og vaskes.. Nogen gange i saunaklubben havde vi jo 6-10 gæster på en nat.. Med 6 piger på vagt ville det betyde vask af 60 sæt sengetøj og mindst lige så mange håndklæder.. Det jo umuligt at når.. 

Nu hvor jeg arbejder fra moteller er det hele lidt anderledes og mere besværligt.. Men jeg beder altid om ekstra håndklæder for at minimerer risikoen for at jeg løber tør.. Det sker dog stadig.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 8 timer siden:

Men jeg beder altid om ekstra håndklæder for at minimerer risikoen for at jeg løber tør.. Det sker dog stadig.. 

Og hvad gør du så? ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Allan37 skrev, for 1 time siden:

Og hvad gør du så? ;-)

Hvis jeg løber tør:ph34r:.? Så siger jeg til gæsterne når de skriver at jeg ikke har flere håndklæder så hvis de vil have et bad før eller efter skal de selv tage et med:lol:.. Der jo ikke så mange andre løsninger.. Jeg anvender offentlig transport så der bare ikke mulighed for at slæbe en masse håndklæder med.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 17 timer siden:

Hvis jeg løber tør:ph34r:.? Så siger jeg til gæsterne når de skriver at jeg ikke har flere håndklæder så hvis de vil have et bad før eller efter skal de selv tage et med:lol:.. Der jo ikke så mange andre løsninger.. Jeg anvender offentlig transport så der bare ikke mulighed for at slæbe en masse håndklæder med.. 

Ellers må du jo sige til, og så kan vi bytte en stak håndklæder for lidt godt selskab :wub::D hihi

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, den 31.7.2022 at 02:30:

Du jo jyde, JRo... Så løsningen må være at alle dine fremtidige P/D steder maksimalt må have en 5 minutters gåtur distance fra nærmest JYSK butik. Så kan du altid sende Tele'en ned efter nye håndklæder... :mrgreen:

/Francois

Del dette indlæg

Link til indlæg
Francois skrev, for 2 minutter siden:

Du jo jyde, JRo... Så løsningen må være at alle dine fremtidige P/D steder maksimalt må have en 5 minutters gåtur distance fra nærmest JYSK butik. Så kan du altid sende Tele'en ned efter nye håndklæder... :mrgreen:

/Francois

Arbejder jo aldrig med tele:P:lol:.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 2 timer siden:

Arbejder jo aldrig med tele:P:lol:.. 

50 kr's rabat til den forrige gæst, hvis han lige henter en pakke håndklæder i JYSK... Er helt sikker på jydegæsterne springer på den galej, og der er kun fordele ved det : Jyden synes han har gjort et godt køb, ved at få 50 kr rabat, og du har altid friske håndklæder til den næste gæst. Selvfølgelig skal du så ikke fortælle at du har sat prisen 100 kr op, i forhold til dengang du selv hentede håndklæderne...

/Francois

Del dette indlæg

Link til indlæg
Francois skrev, for 19 minutter siden:

50 kr's rabat til den forrige gæst, hvis han lige henter en pakke håndklæder i JYSK... Er helt sikker på jydegæsterne springer på den galej, og der er kun fordele ved det : Jyden synes han har gjort et godt køb, ved at få 50 kr rabat, og du har altid friske håndklæder til den næste gæst. Selvfølgelig skal du så ikke fortælle at du har sat prisen 100 kr op, i forhold til dengang du selv hentede håndklæderne...

/Francois

Skal jeg så selv betale for håndklæderne:ph34r::lol:.? Jeg er jo selv jyde:P......

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 5 minutter siden:

Skal jeg så selv betale for håndklæderne:ph34r::lol:.? Jeg er jo selv jyde:P......

Det jo derfor du sætter prisen op. 50 kr i rabat, og 50 kr til håndklædepakken. Så nej, men gæsterne tror du betaler for håndklæderne selv. Altså, skal man også skære det hele ud i pap for dig ???!!? :P

/Francois

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...