Hop til indhold
labello

Søker partner til swingersklub

Recommended Posts

Hei, jeg er en 36 år gammel mann fra Norge som skal til København 4-6 August. Jeg har besøkt Cityswingers 1 og 2 mange ganger før, men tenkte at denne gangen vil jeg ha med meg en partner/date. Noen her som kan anbefale en kvinne som blir med på det? Alder jeg kan tenke meg er 25-50 år, utover det spiller det ingen rolle om hun er buttet eller slank, bare hun er fræk og leken. Tenker at vi er der i 4 timer og at siden vi er på swingersklubb skal hun være villig til å Swinge :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Brugerne af klubberne bruger swingeren.dk - det koster 75,- at kunne bruge siden, men måske du kan finde en date derinde :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest next

Købesex er ikke velanset i swingermiliøet, jeg vil nok heller rette mit fokus mod sexklubber, hvis du ønsker at tage en betalt  GP med som gæst. eller lave dit eget private gangbang.

Nogle swingerklubber har decideret forbud mod købesex forgår ifm med besøg. opdages det kan det i yderste konsekvens medføre livstidskarantæne for dig, den du GP  du har betalt og evt dem vedkommende GP har været sammen med i klubben. da swingerklubber kan komme juridisk i klemme, ved faktisk at være bordel.

Enkelte danske piger bevæger sig både i sugardating, prostitution og swingermiløet, og jeg ved at de piger på ingen måder vil sætte sin adgang til en swingerklub over styr, ved at bruge en swingerklub til sin forretning. 

NB: da Eroguide omhandler købesex, og ikke swingersex, går jeg ud fra at du har til hensigt at betale en GP for at tage med som gæst. Tager jeg fejl må du undskylde.

Redigeret af next

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...