Hop til indhold

Blowjob i det fri

Featured Replies

Skrevet

Hej, er der nogle har prøvet dette hos hende? https://annoncelight.dk/showad/348357

Lyder vildt frækt koncept med random at rende rundt i en park og spotte hende

Skrevet

Sandsynligvis fake. Sikkert to teenagedrenge som muntrer sig med at lokke 25 mænd ned i Lersø Parken. 

Oprindelig idé/annonce var slået op af Ivy Cat - og den var ikke fake. 

Skrevet
Sharky skrev, for 3 minutter siden:

Sandsynligvis fake. Sikkert to teenagedrenge som muntrer sig med at lokke 25 mænd ned i Lersø Parken. 

Oprindelig idé/annonce var slået op af Ivy Cat - og den var ikke fake. 

Annonceteksten er i hvert fald stærkt inspireret af denne https://annoncelight.dk/showad/347894

Skrevet

Ja den lugter lidt enten af en oppotunistisk kopiering eller en fake. 
Læg mærke til prisen er højere, det ville man måske tænke peger i retning af det første :) hmm jeg tager ikke chancen…

Skrevet

Jeg tror annoncen er god nok af flere årsager.

Hvis det var to teenagedrenge der bare gerne ville se 100 mænd gå rundt med solbriller i Lergravsparken, så ville det da være en virkelig dårlig ide at gøre prisen højere i annoncen. 

Det er jo ikke hele annonceteksten der er kopieret. Den er blandet med noget andet tekst som jeg har læst i en annonce for en dansk pige som virker seriøs og som sjovt nok tager 800kr for et blow. 

Jeg er enig i at det virker lidt fjollet at kopiere så meget af teksten, men måske er det bare en anden pige som synes det virker som en sjov ide? Der var da i hvert fald mange mænd der gerne ville møde pigen til det sidste arrangement. Det lader til at det er en fornuftig forretningsmodel for både pigen og hendes kunder. Tænk på hvor mange hun kan nå at betjene på nogle timer uden at skulle lave alt det kedelige forarbejde med beskeder og telefonsnak ;) 

Skrevet

Er der nogen som tog chancen i går?

• 1 month later...
Skrevet
vovse skrev, den 30.7.2022 at 11:48:

Så kunne man bare håber at der en eller flere herinde fra der deltog og som kunne bekræfte at det tog sted.

Annoncen er aktiv igen i dag, er der stadig ingen der har været forbi og prøve endnu??

Skrevet

Nu tog jeg chancen. Og trak en nitte. 

Jeg var i området knapt 50 min. Der var en del mænd som gik rundt og tydeligvis søgte det samme som mig. Men i den tid jeg var der så jeg ingen af de mænd møde nogen pige som passer på beskrivelsen. Parken er selvfølgelig stor men hvis hun vil have noget at lave ville det alt andet lige være tosset at gennem sig i en hule. 

Jeg siger ikke det er en fake men jeg siger man skal være meget meget heldig for at finde hende. 

Jeg gider næppe bruge tiden på det igen. Men nu er det jo forsøgt. Så ved jeg det til en anden gang. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.