Hop til indhold
SilverfoxDK

Sugarbabes på Snapchat. Alle møder koster 1000 kr. Scam?

Recommended Posts

Hej

Ny bruger her.

Håber dette er rette sted at spørge.

Er pt på udkig efter en SB for at afprøve dette, og da jeg får indtryk af Sugardaters.dk ikke er pengene værd, har jeg i stedet forsøgt via Snapchat. Jeg fandt en smuk ung kvinde på Tinder der ikke havde andet på sin profil end et par billeder og en snapchat adresse og tilføjede hende. Vupti, straks kom der en prisliste med salg af billeder, videoer og film til yderst rimelig priser. Et møde skulle ikke koste andet end 1000 kr og når jeg spørger til hvad det indeholder så kan nærmest alt lade sig gøre for de 1000 kr. En hel aften? 1000 kr. Bagsiden var at der skulle betales 500 kr forud via Mobilepay da "hun før er blevet brændt af".

Kombinationen af den ret lave pris der åbenbart indeholder alt og så forudbetaling gør mig ærlig talt noget mistænkelig.

Samtidig bemærkede jeg at der pludselig blev forslået et væld af nye snapvenner med navne der kraftigt antyder at de også sælger ydelser af sexuel karakter, så jeg tilføjede nogle af dem og har skrevet med et par stykker. De har allesammen stort set ens prisliste og er med på hvad som helst for 1000 kr. Jeg tænker de må være venner på kryds og tværs siden de dukker op som venneforslag? Er det sådan et uofficielt community af snap-babes jeg er kommet i kontakt med?

Egentlig er mit indlæg her for at høre om jeg har ret i at det lugter for meget af et scam eller om der er nogen der rent faktisk har succeshistorier med snap-babes af den her slags?

Del dette indlæg


Link til indlæg
SilverfoxDK skrev, for 24 minutter siden:

Kombinationen af den ret lave pris der åbenbart indeholder alt og så forudbetaling gør mig ærlig talt noget mistænkelig.

Det synes jeg ikke. Men du ville gøre ret i at være mistænksom. ;)

Selvfølgelig er det et scam. Der er intet at være i tvivl om. Og ja: Der er mange profiler, samme scammer har sikkert også mere end én, især når kommunikation og rammer er de samme for dem du har skrevet med. Det er helt "normalt".

Men velkommen til forum.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lurik

Velkommen til Forum. 

1. Grundregel - lyder det for godt til at være sandt, så er det scam

2. Grundregel - skal der betales forud eller skal der købes billeder/video/VIP access etc. som adgangsbillet  for at få et irl møde, så er set scam. 

3. Grundregel tænk altid med det øverste hovede!

Del dette indlæg


Link til indlæg
SilverfoxDK skrev, for 2 timer siden:

høre om jeg har ret i at det lugter for meget af et scam

Din næse fejler ikke noget,  det er helt sikkert scam.

En god grund regel er:

Forudbetaling = NEJ TAK!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Snappen er ikke 99% scam, men man skal tænke sig om. Er noget lidt for godt til at være sandt, så bør man holde sig væk. Det her lyder som noget, der er lidt for godt til at være sandt. 


Der er enormt mange der svindler med salg af billeder og video på snappen. Når pengene er blevet overført bliver man slettet eller også får man content som er stjålet fra en anden person. 

Når det er sagt, så findes stadig legit piger på snappen, der tilbyder møder og custom content som man ellers ikke finder andre steder. Man skal tænke sig om og se sig godt for. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...