Hop til indhold

Katrin i Kolding

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/274639

Er der nogen i dette forum som er lykkes med at få kontakt ? jeg har nu forsøgt sidst hun var i Kolding ( for ca. 14 dagen siden), ingen respons.

I denne omgang forsøger jeg også desperat at få kontakt med denne skønhed, men igen helt forgæves ...

Skrevet

Skrev lige til hende for en forespørgsel, som hun desværre ikke kunne opfylde.

Hun svarede inden for 60 sekunder

Skrevet

Jeg havde held/uheld til at møde pigen sidst hun var i Kolding.

Smuk ...Ja bestemt men service og engagement er lig = 0

Vi havde aftalt 30 min, det blev 30 min med regler og afvisninger i en lind strøm.

Da jeg ville slikke hende samlede hun benene så det var umuligt at komme til...Kan du ikke lide det spurgte jeg....Nej var svaret.

Pludselig styrtede hun af rummet for at svare tlf. hvilket varede 3-4 minutter inden hun kom tilbage....

Her opgav jeg mere eller mindre og fik i stedet hen uengageret håndtrold, hvor hun sad tilpas langt væk til at man kunne røre hendes krop.

Kommer aldrig igen, og så jo Når Elena er tilbage på adressen er jeg klar, hun vender tilbage i september har hun skrevet til mig.

Skrevet

Ja det var også derfor jeg dukkede op i Kolding, men hun har sikkert haft en dårlig dag

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.