Hop til indhold
Nyeveje

Første gang på Artemis i Berlin

Recommended Posts

Hej

Jeg skal til Berlin i forbindelse med noget arbejde. I den anledning vil jeg for første gang opleve at gå på FKK. Kan se at Artemis er det eneste alternativ i byen. Er der nogen der kan fortælle om det er sikkert at besøge stedet alene? Her tænker jeg både på om man bliver snydt af pigerne på stedet med deres ydelser efter aftaler og også særligt om man kan gå derfra uden at vågne op uden sin lever dagen efter :) (måske lidt overdrevet, men det fremmer jo forståelsen) :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været der et par gange (senest i September sidste år) og du kan roligt besøge stedet. Mener det kostede 90 Euro for indgangen, som er inkl. mad og drikke

Tror 30 min. med en pige kostede 70 Euro + evt. ekstra ydelser og jeg har aldrig været ud for nogle former for forsøg på snyderi fra pigernes side.

Plejer at styre mod baren som noget af det første, her er pigerne samlet og det er nemt at komme i snak med dem og mærke om der er kemi, inden man går videre til næste skridt :)

Redigeret af Latexsjoveren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mine oplevelser er, at den skepsis/nervøsitet du har (og jeg forstår det godt) kan du roligt lægge til side. 

Jeg har været der 4-5 gange og det er min helt klare opfattelse at alt foregår i bedste ro og orden for kunderne.

Husk på, at denne slags huse i Tyskland jo er helt almindelige og en del af tysk "kultur" og det er vist meget almindeligt at besøge disse.

Jeg har været der alene hver gang, men er faldet i snak med grupper af unge mænd, ældre mænd og der i mellem. De fleste fortæller at de kommer der jævnligt. Netop på Artemis er der sauna, rigtig tyrkisk massage og storskærm i "kælderen" hvor der typisk kører sport. Her kan man hænge ud hele dagen, hvis man vil. Der er udendørspool med lidt mere partystemning og ellers den store bar indenfor. 

I indgangen på 90 Euro er alt betalt, badekåber, bad, sodavand, kaffe og øl, mens spiritus og bobler er oveni. 

Du får en chip, som bruges til dit skab og så får du en lille "safety box" lige ved indgangen (til venstre for indgangen, når du kommer ind. Her lægger du dine penge, så du ikke har penge med indenfor, eller oppe på værelset. 

Jeg var der før Corona og der kostede 30 min. 60 Euro og alle piger jeg har nydt, har der intet, som i intet slinger i valsen været.. 

Så I aftaler at gå op på værelset, evt. tillæg af ydelser kan købes... Det aftalte udføres og I går ned igen og finanserne ordner I sammen ved bankboksen, ligesom alle andre. 

Herefter suser pigen ind på deres "kontor" og hopper jo nok I bad og gør dig klar til en runde mere ;)

Som jeg er fortalt, så betaler piger 150 euro for at benytte stedet pr. "vagt". 

Jeg har aldrig set optræk til noget, af nogen art.. Kan kun anbefale Artemis og de andre store i samme klasse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nyeveje skrev, den 27.7.2022 at 17:30:

Hej

Jeg skal til Berlin i forbindelse med noget arbejde. I den anledning vil jeg for første gang opleve at gå på FKK. Kan se at Artemis er det eneste alternativ i byen. Er der nogen der kan fortælle om det er sikkert at besøge stedet alene? Her tænker jeg både på om man bliver snydt af pigerne på stedet med deres ydelser efter aftaler og også særligt om man kan gå derfra uden at vågne op uden sin lever dagen efter :) (måske lidt overdrevet, men det fremmer jo forståelsen) :) 

Det er helt sikkert at gå på Artemis. 

Generelt på klubberne har jeg erfaring med at nogle piger vil gerne overstå det hurtigere end de 30 minutter. Andre giver en bedre service.

Det kan være svært at finde de bedste oplevelser. Det er ikke værre på Artemis end så mange andre steder. Snak med de andre mænd og hold lidt øje om det er en pige har god energi. Jeg har selv held med ikke at tage de mest pågående piger. Istedet opsøger jeg selv de piger som er lidt mere tilbageholdende. Jeg forventer du skriver et par ord om dine oplevelser på Artemis :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var på Artemis for 2 uger siden - for første gang i 7 år.

Jeg er enig med Oxen - det er gode råd.

Sikkerhed er ikke spørgsmål - alt er ganske sikkert.

Nogle piger kan godt finde på at prøve at gøre dig hurtigt færdig eller antyde at tiden er gået ( selvom den langtfra er). Men det skal du ikke acceptere... den første pige jeg var sammen med prøvede at få mig til at gøre mig færdig efter 8 min :o men den gik altså ikke, og det fik hun klar besked på.

Prisen er pt 70€/30 min alt med gummi. BJ uden  gummi er +20€ og nogle piger går ikke på værelse for mindre end de 90€ det koster.

Hvis du vil have et par anbefalinger eller vil vide andet er du velkommen til at skrive en PM

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

90 for 30 min. det er blevet dyrt. haber der snart blir lidt mere konkurrence sa priserne vender tilbage til en fornuftig niveau

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tusind tak alle sammen for de fine råd. Jeg føler mig mere tryg efter at have læst det hele igennem. Jeg nærmer mig tiden for at jeg skal afsted. Skriver når jeg er tilbage :) Håber på godt vejr. Det ser spændende ud med deres udendørs areal :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...