Guest Fl. Pless Skrevet 27. Juli, 2022 Kan man ikke sende beskeder til andre brugere, når man er helt ny herinde? Hvornår kan man så? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The diligent 150 Skrevet 27. Juli, 2022 Efter 24 timer kan du. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den ærlige 187 Skrevet 27. Juli, 2022 Men måske du kunne bede personen om først at skrive en pb til dig. så åbner kommunikations vejen op. Tror bare ikke du kan starte en pb. men er ikke sikker. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Morabito 1207 Skrevet 27. Juli, 2022 Ha ha! Jeg er vild med dit brugernavn. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Fl. Pless Skrevet 27. Juli, 2022 @Den ærlige du må gerne prøve at skrive, det var faktisk dig, jeg ville spørge om noget. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Fl. Pless Skrevet 27. Juli, 2022 @Morabito ja ik? R..hul til fingerspidserne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den ærlige 187 Skrevet 27. Juli, 2022 Fl. Pless skrev, Lige nu: @Den ærlige du må gerne prøve at skrive, det var faktisk dig, jeg ville spørge om noget. Ok det var pudsigt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den ærlige 187 Skrevet 27. Juli, 2022 Fl. Pless skrev, for 3 minutter siden: @Den ærlige du må gerne prøve at skrive, det var faktisk dig, jeg ville spørge om noget. Har sendt pb Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg