VenusianSilkeborg 20 Skrevet 27. Juli, 2022 Jeg har lånt en bil til i eftermiddag. Hvor skal man køre hen fra Silkeborg for at få en god massage til en god pris? Massagen må gerne være grøn; bare hun er lidt fræk og er smuk alligevel. Har mere brug for en god massage og berøring end noget frækt. Orker ikke sex i dag. tusind mange tak 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tronheim 221 Skrevet 27. Juli, 2022 kør til Skødstrup , her er der en af de bedste ,sensuelle grønne thai massage steder i DK , Skødstrup til Mayuree . 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prikken 172 Skrevet 27. Juli, 2022 tronheim skrev, for 1 minut siden: kør til Skødstrup , her er der en af de bedste ,sensuelle grønne thai massage steder i DK , Skødstrup til Mayuree . Mayuree er god ja, men vigtigt at du får en tid ved hende selv. Et godt alternativ er Suksabay i Rønde. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jens69 292 Skrevet 27. Juli, 2022 Grøn massage? Er det nogen som ikke tilbyder sex, eller hvordan? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tronheim 221 Skrevet 27. Juli, 2022 Prikken skrev, for 41 minutter siden: Mayuree er god ja, men vigtigt at du får en tid ved hende selv. Et godt alternativ er Suksabay i Rønde. Også korrekt ! tak 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tronheim 221 Skrevet 27. Juli, 2022 jens69 skrev, for 22 minutter siden: Grøn massage? Er det nogen som ikke tilbyder sex, eller hvordan? Ja det er, menes ingen sex 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prikken 172 Skrevet 27. Juli, 2022 jens69 skrev, for 24 minutter siden: Grøn massage? Er det nogen som ikke tilbyder sex, eller hvordan? Grøn betyder kun massage, ingen ekstra hverken HJ, BJ eller sex. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
VenusianSilkeborg 20 Skrevet 27. Juli, 2022 Mayuree var OK da jeg var der; men lidt gammel og snakkede konstant i mobil. Rønne kan jeg vidst ikke nå haha Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Storspilleren 357 Skrevet 27. Juli, 2022 VenusianSilkeborg skrev, 1 time siden: Mayuree var OK da jeg var der; men lidt gammel og snakkede konstant i mobil. Rønne kan jeg vidst ikke nå haha Det er nok også Rønde der er tale om - lidt mere overskueligt. Ann i Viborg kunne også være en mulighed. Sød og rar, og hun kan både tage ved og være blid. Og skulle der opstå spændinger i bløddelene, så kan hun også give en hånd med der. 25772681 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
VenusianSilkeborg 20 Skrevet 27. Juli, 2022 Sry, det i Rønde ser faktisk godt ud. Er ikke kommet afsted endnu, men har lidt kik på nogle af de steder der kombinere sauna eller spa med massage … særligt i Herning er der vidst et par stykker. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tronheim 221 Skrevet 27. Juli, 2022 hvis jeg skal være ærlig !!!!! du er sgu for de videre kommende i det danske liv, og ja , Mayuree kan tale i tlf,, men, hvis du har nosser , så sig det til hende !!!!!!!!!jeg betaler din tid !!! men det er jo nok ikke dansk kultur i dag ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
VenusianSilkeborg 20 Skrevet 27. Juli, 2022 tronheim skrev, for 16 minutter siden: hvis jeg skal være ærlig !!!!! du er sgu for de videre kommende i det danske liv, og ja , Mayuree kan tale i tlf,, men, hvis du har nosser , så sig det til hende !!!!!!!!!jeg betaler din tid !!! men det er jo nok ikke dansk kultur i dag ! Det er jeg ikke typen der siger til nogen, det er jeg for høflig til? Syntes nok heller ikke det burde være nødvendigt. Men husker det som en rar dame der var i stand til at give en ret god massage med den ene hånd imens hun konstant havde telefonen i den anden. Det var ikke en dårlig oplevelse hos hende, men langt fra en top oplevelse desværre. Hun var ikke rigtigt mentalt til stede, men kunne omvendt ret meget i automat gear, Kan være jeg selv skal tilbage og læse min anmeldelse af hende … for det var ikke en af de der oplevelser jeg husker særlig godt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tronheim 221 Skrevet 27. Juli, 2022 VenusianSilkeborg skrev, for 36 minutter siden: Det er jeg ikke typen der siger til nogen, det er jeg for høflig til? Syntes nok heller ikke det burde være nødvendigt. Men husker det som en rar dame der var i stand til at give en ret god massage med den ene hånd imens hun konstant havde telefonen i den anden. Det var ikke en dårlig oplevelse hos hende, men langt fra en top oplevelse desværre. Hun var ikke rigtigt mentalt til stede, men kunne omvendt ret meget i automat gear, Kan være jeg selv skal tilbage og læse min anmeldelse af hende … for det var ikke en af de der oplevelser jeg husker særlig godt. ok Men tror helt ærligt du ved ikke rigtig hvad du vil og hvad du ønsker !! så her står jeg af ! og kan du bare have et godt visa vasa liv ! alt godt i fremtiden for dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
VenusianSilkeborg 20 Skrevet 27. Juli, 2022 Er der nogen der har erfaring med Suwipa Thaimassage, Wellness & Spa i Herning? Jeg mener selv at have haft et par gode oplevelser der et par gange, men kan ikke huske pigerne der masserede. Husker de har sådan en fyrste behandling, der er for dyr for mig pt. men som jeg gerne vil prøve engang. Det som lokker mig lige pt, er man ret billigt kan starte ud med en halv times spa og så massage bagefter… 30 min spa + 30 min massage ser ud til at være 550. Så er det bare det jeg ikke husker om pigerne er lækre og intime. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
VenusianSilkeborg 20 Skrevet 29. Juli, 2022 tronheim skrev, den 27.7.2022 at 19:30: ok Men tror helt ærligt du ved ikke rigtig hvad du vil og hvad du ønsker !! så her står jeg af ! og kan du bare have et godt visa vasa liv ! alt godt i fremtiden for dig Trondheim, det er ikke for at gøre dig ked af det jeg skriver Mayree ikke lige var et godt match for mig … er sikker på hun har bedre kemi med dig og andre. i må undskylde hvis jeg udtrykker mig lidt drilsk til tider, det et rent værksteds humor, der ligger kun venlighed bag. Jeg er ikke rigtig typen der spørger om noget eller presser når en pige er grøn osv. da jeg smed bokserne og lagde mig på briksen, fortalte hun hurtigt at hun kun tilbød massage … så jeg begyndte ikke at spørge om hun lige kunne pire lidt osv … og jeg er nok for høflig til at turde adressere det med telefonen også. Måske var der også bare meget travlt hos hende den dag, Jeg er måske også, lidt yngre ene de fleste herinde, hun holdte sig meget godt og hun har helt sikkert været meget flot engang, kan godt forstå hvis hun stadig er det i dine øjne… men for mig har jeg den bedste oplevelse med kvinder fra 25-45; jeg er selv kun omkring 40 … og hun var lige lidt for skinny og benet for mig .., ikke at jeg er til choopy. Beklager hvis jeg udtrykte mig sårende i forhold til din relation til hende … det var udtænksomt af mig … sætter skam stor pris på dine anbefalinger … også for flere år siden da du ledte til jeg besøgte Mayree … det ledte iøvrigt til jeg fik modet til mange andre besøg, så det var heller ikke spildt. Du har nok også ret i jeg er for dårlig til at kommunikere hvad jeg søger. igen, beklager hvis jeg udtrykte mig ufølsomt, det var ikke eftertænksomt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tronheim 221 Skrevet 29. Juli, 2022 VenusianSilkeborg skrev, for 8 minutter siden: Trondheim, det er ikke for at gøre dig ked af det jeg skriver Mayree ikke lige var et godt match for mig … er sikker på hun har bedre kemi med dig og andre. i må undskylde hvis jeg udtrykker mig lidt drilsk til tider, det et rent værksteds humor, der ligger kun venlighed bag. Jeg er ikke rigtig typen der spørger om noget eller presser når en pige er grøn osv. da jeg smed bokserne og lagde mig på briksen, fortalte hun hurtigt at hun kun tilbød massage … så jeg begyndte ikke at spørge om hun lige kunne pire lidt osv … og jeg er nok for høflig til at turde adressere det med telefonen også. Måske var der også bare meget travlt hos hende den dag, Jeg er måske også, lidt yngre ene de fleste herinde, hun holdte sig meget godt og hun har helt sikkert været meget flot engang, kan godt forstå hvis hun stadig er det i dine øjne… men for mig har jeg den bedste oplevelse med kvinder fra 25-45; jeg er selv kun omkring 40 … og hun var lige lidt for skinny og benet for mig .., ikke at jeg er til choopy. Beklager hvis jeg udtrykte mig sårende i forhold til din relation til hende … det var udtænksomt af mig … sætter skam stor pris på dine anbefalinger … også for flere år siden da du ledte til jeg besøgte Mayree … det ledte iøvrigt til jeg fik modet til mange andre besøg, så det var heller ikke spildt. Du har nok også ret i jeg er for dårlig til at kommunikere hvad jeg søger. igen, beklager hvis jeg udtrykte mig ufølsomt, det var ikke eftertænksomt. Tak for dine varme ord , og jeg undskylder at jeg måske tog fejl af hvem du er, og hvad du indeholder !! . Håber du finder hvad du leder efter , men min erfaring her i DK. er at det er meget svært at finde en ung thai med ordentlig uddannelse i proff, massage ,og samtidig erfaring med spa treatment plus fræk . Må indrømme her er DK et U-land. sorry men det er min mening. Kan du bare have en god dag 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
VenusianSilkeborg 20 Skrevet 29. Juli, 2022 Haha ja, du har ret … der er måske større chance for jeg finder en enhjørning. Du er en god fyr, er ked af vi gik lidt skævt af hinanden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
VenusianSilkeborg 20 Skrevet 29. Juli, 2022 Halvstor skrev, for 2 timer siden: Dogme variant? Jes, jeg har prøvet lidt over årene … der kommer nye til indimellem. Den der fyrste behandling er dog for dyr for mig lige nu. Jeg fik faktisk massage der et par gange, men kan ikke huske pigerne mere: det kan være et godt eller skidt tegn. Nu har jeg set på deres hjemmeside de har spa for 300 + massagen. ikke helt fyrste behandlingen, men “light”. tænker om andre laver noget lignende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg