Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

HVIS galt med synet. Der står København for oven i venstre hjørne 

Skrevet

Hun skriver "er lige kommet ud af et forhold". En formulering jeg mener der før er brugt af en svindler. Bare vær opmærksom. 

Skrevet
issen skrev, for 12 minutter siden:

HVIS galt med synet. Der står København for oven i venstre hjørne 

Ja, det kan jeg sgu godt se - men "København" bruges alt for ofte af folk som reelt ikke er i København, men en af forstanderne.

Svare lidt til at sige "Fyn" til én fra Odense eller "Nordjylland" til én fra Aalborg :D

Er jeg i København lige nu?... Nogle ville sige "ja", men Københavnere ville sige "nej" - og de sidstnævnte ville have ret 

41C97D1E-84EC-4832-9F0F-8A59E2BB5617.jpeg

Skrevet
SexFreak skrev, for 1 minut siden:

Ja, det kan jeg sgu godt se - men "København" bruges alt for ofte af folk som reelt ikke er i København, men en af forstanderne.

Ja, København er Københavns Kommune. Frederiksberg, Hellerup, Hvidovre, Herlev, Lyngby er måske nok "Storkøbenhavn", men ikke København. Der er forskel.

Skrevet

Så vel kun sms tilbage og ? Damen 

Skrevet

En analtøs som sluger sperm er da fandeme bare i orden ;) 

Skrevet
Sexlover4you skrev, den 2.8.2022 at 15:31:

Skriver en anmeldelse seneste i morgen.. er lige kommet tilbage ;-)

Vi er nogle der venter. 

Skrevet
Sexlover4you skrev, den 2.8.2022 at 15:31:

Skriver en anmeldelse seneste i morgen.. er lige kommet tilbage ;-)

En time og fem-og-tredive tilbage - du skærer den noget kort kammerat ;) :P

Skrevet

Jeg har været der til en omgang megafransk, det var ganske fint og billederne er retvisende, dog virker hun til at være professionel :)

Skrevet

Spændende pige, men er der nogen som har lidt info om alder, tatoveringer, silikone og ca. placering, uden at vi skal have ovenstående debat igen. Hører gerne hvis der er en anmeldelse som jef har overset.

Pft.

Skrevet
lovemilf skrev, for 6 minutter siden:

Spændende pige, men er der nogen som har lidt info om alder, tatoveringer, silikone og ca. placering, uden at vi skal have ovenstående debat igen. Hører gerne hvis der er en anmeldelse som jef har overset.

Pft.

@Sexlover4you må have den info og har lovet en anmeldelse. 

Skrevet

De her annoncer er lavet over samme skabelon som “Den Lille Røde” havde…. Men det er længe siden at hun har været på…. Desværre….

Jeg prøvede hende som vist kalder sig spermpigen…. 
Det er ok, men så absolut ikke mere… og jeg kan finde væsenligt mere værdi for 900,-kr andre steder. 
At stedet (og jeg tror de alle er samme sted) så ovenikøbet også er, for mig, dybt ucharmerende, gør ikke situationen bedre…

Skrevet

Jeg har været forbi - vil skyde på 50+ og stille og rolig noget slidt (måske på grund af solarium) kvindemenneske dog i min optik alt for mekanisk og monoton udførelse, men fik vel hvad jeg kom efter - dog er gentagelsesfaktor nok = 0 

Skrevet
kasplaren skrev, for 14 minutter siden:

Nogen der har et link til en annonce ? 

De er der kun når én af dem er på….

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.