Hop til indhold

Edgy handjob på Annonceligt - har nogen været forbi?

Featured Replies

Skrevet

Hej,

Er det nogen der har været forbi?
Konceptet tænder mig.

https://annoncelight.dk/showad/346944

Jeg synes desuden at teksten lyder lidt som en der tidligere gav blowjobs, men jeg kan tage fejl.

Hunden

Skrevet

Annoncen og konceptet lyder frækt - men den døde alligevel allerede for mig i overskriften.

500.- for en håndtrold :-o ! - så klarer jeg den sgu selv :rolleyes:

Skrevet
vovse skrev, 1 time siden:

Hej,

Er det nogen der har været forbi?
Konceptet tænder mig.

https://annoncelight.dk/showad/346944

Jeg synes desuden at teksten lyder lidt som en der tidligere gav blowjobs, men jeg kan tage fejl.

Hunden

Gav og gav.... hun er meget selektiv. Både den gang, hvor hun søgte en oralpartner og nu.

Jeg har det som dig, at jeg finder konceptet frækt. Hun er en attraktiv og meget sporty kvinde.

Hun smalltalker og der er ikke noget hastværk.

500 for en håndtrold er måske i overkanten, specielt fordi der overhovedet ikke må være nogen kontakt. Det var et turnoff for mig.

Det ved jeg ikke hvordan andre har det med.

~~Hunt

Redigeret af Huntman

Skrevet

Ha ha ved sgu ikke om jeg er attraktiv - så det er jeg nok ikke.

Case closed.

• 2 weeks later...
Skrevet

Jeg skrev til hende om en aftale. Men fordi jeg havde stillet et enkelt uddybeende spørgsmål fik jeg at vide at 'jeg fuldstændig havde misforstået konceptet'. Jeg synes ellers at man som potentielt betalende kunde burde have lov til sådan noget, men det var åbenbart ikke tilfældet. Ærlig talt mistede jeg lysten til at møde hende efter det. 

Skrevet
  • Author

Trods de ikke ligefrem positive holdninger, så tog jeg kontakt. Der kom hurtigt svar, og det lod til at jeg forstod konceptet, og vores korrespondence gav mig indtryk af, at det her er bla noget af det som jeg søger. Vi fik aftalt en dato og tidspunkt og det var nemt at finde. Hun ventede det aftalte sted.

Jeg er på udkik efter kvinder der gør sig i håndarbejde, og det kunne hun. Det var ikke bare en “håndtrold” (som en højere oppe skriver), men der var god tid og hun lod til at nyde at lege med mig. Hun kørte mig mange gange til kanten og hun kunne nogle ting som jeg har søgt. Jeg kom med et brag.

Jeg vil ikke her gå i flere detaljer, hvis der er nogle der er interesserede i dem, så kan man skrive en pm.

Jeg skal helt sikkert lade hende lege med mig snart igen.

Skrevet
vovse skrev, den 26.7.2022 at 22:43:

Jeg synes desuden at teksten lyder lidt som en der tidligere gav blowjobs,

Jep, det er den samme. Jeg mødte hende endnu tidligere, da hun søgte oralpartner.

jydskfyr skrev, for 2 timer siden:

Jeg synes ellers at man som potentielt betalende kunde burde have lov til sådan noget, men det var åbenbart ikke tilfældet.

Du vil ikke afsløre hvad, du spurgte om? Som jeg husker annoncen er den ret konkret og efterlader ikke så mange tvivlsspørgsmål, men den er taget ned i skrivende stund, så jeg er ikke sikker.

Skrevet
Advarsel skrev, for 7 timer siden:

Jep, det er den samme. Jeg mødte hende endnu tidligere, da hun søgte oralpartner.

Du vil ikke afsløre hvad, du spurgte om? Som jeg husker annoncen er den ret konkret og efterlader ikke så mange tvivlsspørgsmål, men den er taget ned i skrivende stund, så jeg er ikke sikker.

Jeg synes til gengæld den er vag og vævende formuleret. Der bliver brugt masser af tillægsord der er stemningsskabende men ikke har den store informstionsværdi.  

Men nej, jeg har ikke lyst til at afsløre helt konkret hvad jeg spurgte om. Det var en hel enkel ting, og ikke noget der gør at ydelsen falder uden for den kategori hun tilbyder som hvis jeg feks havde spurgt om et blowjob eller sex.

Det er helt fair at hun siger nej selv til små ting, men den arrogante og bedrevidende tone var bare et turnoff på mig. 

Skrevet
jydskfyr skrev, 1 time siden:

Men nej, jeg har ikke lyst til at afsløre helt konkret hvad jeg spurgte om

Okay, men så kan man jo ikke bruge din beskrivelse af hendes realtion til noget. Fordi jeg har mødt hende, kan jeg sagtens forestille mig, at hun ikke har overskud til noget hun ser som "dumme spørgsmål". Hvis du har spurgt om mulighed for at foretage sig andre seksuelle ting end det hun beskriver, så er jeg sikker på det er et turn off for hende.

Skrevet
Advarsel skrev, for 2 timer siden:

Okay, men så kan man jo ikke bruge din beskrivelse af hendes realtion til noget. Fordi jeg har mødt hende, kan jeg sagtens forestille mig, at hun ikke har overskud til noget hun ser som "dumme spørgsmål". Hvis du har spurgt om mulighed for at foretage sig andre seksuelle ting end det hun beskriver, så er jeg sikker på det er et turn off for hende.

Det er helt fair du ikke kan bruge min beskrivelse til noget. Måske kan andre, måske kan de ikke. 

Jeg prøver bare at beskrive min personlige oplevelse så detaljeret som muligt uden det overskrider mine grænser. Det er vel dybest set det dette her forum er til for. 

Skrevet
jydskfyr skrev, for 3 timer siden:

så detaljeret som muligt uden det overskrider mine grænser

Problemet er at det bliver så asymmetrisk, fordi du fremstiller hvad hun svarer, men ikke hvad hun svarer på. Det er vel ikke så svært at forstå, at det er uhensigtsmæssigt.

Skrevet
Advarsel skrev, for 21 minutter siden:

Problemet er at det bliver så asymmetrisk, fordi du fremstiller hvad hun svarer, men ikke hvad hun svarer på. Det er vel ikke så svært at forstå, at det er uhensigtsmæssigt.

Beskrivelser herinde er pr definition asymmetriske fordi de kun indeholder oplevelsen set fra en side. Sådan er det. Men nu tror jeg ærlig talt vi har brugt nok tid på den snak :)

• 3 months later...
Skrevet
vovse skrev, den 4.8.2022 at 22:28:

Trods de ikke ligefrem positive holdninger, så tog jeg kontakt. Der kom hurtigt svar, og det lod til at jeg forstod konceptet, og vores korrespondence gav mig indtryk af, at det her er bla noget af det som jeg søger. Vi fik aftalt en dato og tidspunkt og det var nemt at finde. Hun ventede det aftalte sted.

Jeg er på udkik efter kvinder der gør sig i håndarbejde, og det kunne hun. Det var ikke bare en “håndtrold” (som en højere oppe skriver), men der var god tid og hun lod til at nyde at lege med mig. Hun kørte mig mange gange til kanten og hun kunne nogle ting som jeg har søgt. Jeg kom med et brag.

Jeg vil ikke her gå i flere detaljer, hvis der er nogle der er interesserede i dem, så kan man skrive en pm.

Jeg skal helt sikkert lade hende lege med mig snart igen.

Se pb 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.