Hop til indhold
Stenbukken4700

Thai Massage i og omkring Lemvig , Søger steder og adresser

Recommended Posts

Hejsa skal snart på ferie deroppe , kan nogle af jer jyder fortælle hvor der er Thai massage e.v.t. med et link til en hjemme side , men også steder uden i det område
  •  
  •  
  •  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Golden Lotus i Lemvig 

Rom Skole  Thai massage - ved Lemvig

Nissum  Thai massage - tæt på Lemvig

Vemb  Thai massage  Syd for Lemvig , hun var tidligere i Lemvig . Brug Google  , som vil hjælpe dig med flere oplysninger

God Ferie 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du kan jo også skrive LEMVIG  i øverste højre hjørne = Søgefelt    , herefter  kan du scrolle siden og finde en del anmeldelser mm  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Skal du have mere end massage så tag Golden Lotus og få indehaveren til at “ordne” dig. Hun har lige været på ferie og er trængende :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Martin M skrev, for 6 timer siden:

Skal du have mere end massage så tag Golden Lotus og få indehaveren til at “ordne” dig. Hun har lige været på ferie og er trængende :) 

Må man spørge om en ca. alder på personalet her?

Del dette indlæg

Link til indlæg
stifmeister skrev, for 5 minutter siden:

Nogen der har erfaringer med det sted i Nr Nissum, mulighed for fuldpakke? 

Har været der en del gange gennem de sidste par år , og min erfaring er ,    Nej det er ikke muligt ,

men du får en  god massage af  en sød , smilende kvinde der helt sikkert ved hvad hun laver.

God dag til dig

Del dette indlæg

Link til indlæg
tronheim skrev, for 23 minutter siden:

Har været der en del gange gennem de sidste par år , og min erfaring er ,    Nej det er ikke muligt ,

men du får en  god massage af  en sød , smilende kvinde der helt sikkert ved hvad hun laver.

God dag til dig

Jeg skrev  nissum i søgefeltet  , og ser at Knald 62 !  i 2021 skrev at alt var muligt , efter gentagene besøg , om

dette er rigtigt ,ved jeg ikke . Men hvis , så har jeg meget på fornemmelsen , at hun ikke ønsker at  det udstilles her .

men det er jo umuligt , da man her på Chatten , opfattet ordet diskretion ,meget forskelligt .

Personligt ville jeg have holdt det ved mig selv, og bare glædet mig over ,at jeg var en af de heldige .

Men stadig vil jeg sige hun er et besøg hver ,for en god times massage 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Martin M skrev, den 27.7.2022 at 16:41:

Gir hun ekstra? Altså mere end hj?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mastager skrev, for 14 timer siden:

Gir hun ekstra? Altså mere end hj?

Ja nogle gange :-). Det svinger lidt efter humøret og hvor trængende hun er …..Så det er lidt af et lotteri ……

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...