Hop til indhold

Thaipiger i 20erne i Århus

Featured Replies

Skrevet

Er der nogen steder der er thaipiger der er i 20erne i Århus i øjeblikket?

Skrevet
oxen skrev, for 27 minutter siden:

Kun Sandy, mig bekendt

Skrevet
  • Author
Aarhuselsker skrev, for 1 minut siden:

Kun Sandy, mig bekendt

Ærgeligt. Har besøgt Sandy nogle gange. Det var udmærket men det løb ud med lysten. Kunne nu godt li hendes massage med hendes små bryster på min ryg. 

Skrevet

Der er da et par stk på annoncelight lige nu, som siger de er midt 20’erne. Om det er rigtigt kan jeg ikke udtale mig om

Skrevet
oxen skrev, for 15 timer siden:

Der er vist desværre ikke nogle unge med ægte alder. Det er trist :-(

Skrevet

Hende her er i 20erne ved jeg (link). Der har været anmeldelser af hende herinde, også fra mig selv. Hun leverer kun basic service uden stor indlevelse og lidt berøringsangst og når man er kommet er man færdig, men kan man overleve det er hun altså sød nok. Så et godt bud hvis det er ren sex uden følelser man er til. Hendes annonce er kun aktiv når hun arbejder, billederne er ægte og ikke pyntet i filtre, eller det plejede de ikke at være dengang jeg besøgte hende jævnligt for et par år siden.

Hun havde en veninde, men ved ikke om hun er der mere. veninden var start 30erne men stadig meget ung at se på og buttet.

smuk pige

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.