SexFreak 90 Skrevet 26. Juli, 2022 Faldt over denne profiltekst.... Hvad kan dette univers byde på ud over sex?... Kan ikke selv svare på det, så tænkte jeg ville spørge jer Selv kan jeg ikke se et formål ud over noget frækt, men det er måske bare mig som er forudsigelig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2793 Skrevet 26. Juli, 2022 Fx ikke-seksuelle møder. Men mest sandsynligt er det en der vil sælge billeder. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Emptyman 357 Skrevet 26. Juli, 2022 Sikkert bare en som prøver at tjene nogle hurtige penge uden egentlig at tilbyde noget. Sådan nogle profiltekster ser man en del af, hvor pigen (hvis det overhovedet er en pige) ofte bare anmoder om at få sendt penge. Måske tilbyder hun som det eneste online samtaler for sugar, fordi hun er ikke heeelt klar til at mødes endnu.. Måske virker det for nogle. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TheGreatGatsby Skrevet 26. Juli, 2022 Mon ikke hun leder efter en money pig? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lucullusb 215 Skrevet 26. Juli, 2022 Hun/ han er på udkik efter hvilken idioter dette univers kan tilbyde…. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cookie 11 Skrevet 30. Juli, 2022 Der er nogle få som får penge for at underholde ensomme pensionister, men ellers finder de ikke nogen. De fleste er online scammere anyway Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest KapperL Skrevet 25. August, 2022 Hun er nok bare nysgerrig men når hun får en masse tilbud som hun ikke kan modstå kan det være der kommer andre boller på suppen hehe Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest daddyo Skrevet 26. August, 2022 (edited) Diskuterede, forleden , om man fik bedre selvværd, ved at være på siden, eller udviklede sig som person. Det kunne jo være et formål. Hvis der ikke var så mange underlige mænd derinde, som bare ville misbruge. snyde og bruge vold osv. Som jeg desværre har hørt en del om. Så er det det modsatte man oplever. Redigeret 26. August, 2022 af daddyo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MikkelRæv64 101 Skrevet 26. August, 2022 SexFreak skrev, den 26.7.2022 at 16:47: Faldt over denne profiltekst.... Hvad kan dette univers byde på ud over sex?... Kan ikke selv svare på det, så tænkte jeg ville spørge jer Selv kan jeg ikke se et formål ud over noget frækt, men det er måske bare mig som er forudsigelig Der findes sugardating som ikke omfatter sexuelle ydelser (kan måske være svært at forstå i et forum som dette) . Det kan fx være ensomme mænd eller mænd der ikke fik den datter de ønskede sig. Derfor er der mange piger på sugardaters der ikke tilbyder sexuelle ydelser men andre former for samværd og venskab. Primært for at tjene penge er mit indtryk, men det kan bestemt ikke udelukkes at der er unge piger der savner en moden mand i deres liv men detver næppe det typiske. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest daddyo Skrevet 27. August, 2022 MikkelRæv64 skrev, for 19 timer siden: Der findes sugardating som ikke omfatter sexuelle ydelser (kan måske være svært at forstå i et forum som dette) . Det kan fx være ensomme mænd eller mænd der ikke fik den datter de ønskede sig. Derfor er der mange piger på sugardaters der ikke tilbyder sexuelle ydelser men andre former for samværd og venskab. Primært for at tjene penge er mit indtryk, men det kan bestemt ikke udelukkes at der er unge piger der savner en moden mand i deres liv men detver næppe det typiske. Du har ret i , at i dette forum kan det være svært at forstå Jeg har haft en sugarbabe, som fik 2000 for at sidde på en cafe og snakke og gå med ud og prøve tøj, i 2 timer. hun fik for ca 4000 tøj med hjem At nogle kan savne voksne ansvarlige mænd , er nok ikke så almindeligt, men jeg har ikke desto mindre været det for mange af de faste jeg har mødt, og har ihvertfald for nogle været en væsentlig støtte Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg