Hop til indhold

Recommended Posts

Faldt over denne profiltekst.... Hvad kan dette univers byde på ud over sex?... Kan ikke selv svare på det, så tænkte jeg ville spørge jer -_-

Selv kan jeg ikke se et formål ud over noget frækt, men det er måske bare mig som er forudsigelig :lol:

99C94AD1-B17B-4F25-AB71-2E2EDDA46AAF.jpeg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sikkert bare en som prøver at tjene nogle hurtige penge uden egentlig at tilbyde noget. Sådan nogle profiltekster ser man en del af, hvor pigen (hvis det overhovedet er en pige) ofte bare anmoder om at få sendt penge. Måske tilbyder hun som det eneste online samtaler for sugar, fordi hun er ikke heeelt klar til at mødes endnu.. Måske virker det for nogle.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er nogle få som får penge for at underholde ensomme pensionister,  men ellers finder de ikke nogen.

De fleste er online scammere anyway

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest KapperL

Hun er nok bare nysgerrig men når hun får en masse tilbud som hun ikke kan modstå kan det være der kommer andre boller på suppen :D hehe

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest daddyo

Diskuterede, forleden , om man fik bedre selvværd, ved at være på siden, eller udviklede sig som person. Det kunne jo være et formål. Hvis der ikke var så mange underlige mænd derinde, som bare ville misbruge. snyde  og bruge vold osv. Som jeg desværre har hørt en del om. Så er det det modsatte man oplever. 

Redigeret af daddyo

Del dette indlæg


Link til indlæg
SexFreak skrev, den 26.7.2022 at 16:47:

Faldt over denne profiltekst.... Hvad kan dette univers byde på ud over sex?... Kan ikke selv svare på det, så tænkte jeg ville spørge jer -_-

Selv kan jeg ikke se et formål ud over noget frækt, men det er måske bare mig som er forudsigelig :lol:

99C94AD1-B17B-4F25-AB71-2E2EDDA46AAF.jpeg

Der findes sugardating som ikke omfatter sexuelle ydelser (kan måske være svært at forstå i et forum som dette) . Det kan fx være ensomme mænd eller mænd der ikke fik den datter de ønskede sig. Derfor er der mange piger på sugardaters der ikke tilbyder sexuelle ydelser men andre former for samværd og venskab. Primært for at tjene penge er mit indtryk, men det kan bestemt ikke udelukkes at der er unge piger der savner en moden mand i deres liv men detver næppe det typiske. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest daddyo
MikkelRæv64 skrev, for 19 timer siden:

Der findes sugardating som ikke omfatter sexuelle ydelser (kan måske være svært at forstå i et forum som dette) . Det kan fx være ensomme mænd eller mænd der ikke fik den datter de ønskede sig. Derfor er der mange piger på sugardaters der ikke tilbyder sexuelle ydelser men andre former for samværd og venskab. Primært for at tjene penge er mit indtryk, men det kan bestemt ikke udelukkes at der er unge piger der savner en moden mand i deres liv men detver næppe det typiske. 

Du har ret i , at i dette forum kan det være svært at forstå
Jeg har haft en sugarbabe, som fik 2000 for at sidde på en cafe og snakke og gå med ud og prøve tøj, i 2 timer. hun fik for ca 4000 tøj med hjem
At nogle kan savne voksne ansvarlige mænd , er nok ikke så almindeligt, men jeg har ikke desto mindre været det for mange af de faste jeg har mødt, og har ihvertfald for nogle været en væsentlig støtte 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...