Hop til indhold
Haruspexen

Loren i Aalborg, ramte guld ved første forsøg

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/292307

Hold da helt kæft.

Besluttede mig for, at nu skulle jeg endelig kaste mig ud i en aftale med en GP. Som nybegynder ville jeg lige orientere mig herinde først, og jeg så en masse snak om hende her Loren i Aalborg. Så jeg sendte hende en besked på WhatsApp om mine ønsker, og hun var ligefrem og forståelig gennem vores korrespondance. Jeg skrev dagen efter om hun havde tid nu, og det havde hun - så afsted drog jeg.

Man kan roligt sige at begynderhældet var stærkt på min side, for hold nu helt kæft Loren er en drøm. Hun var så flink og sød at snakke med, og hun vidste lige hvordan hun skulle gå til for at få mig til ro, og derefter forsætte til akten. Der var i den grad kemi og Loren smilede og snakkede mellem mine udløsninger, og hun mindede mig endda om (til min fordel) at jeg havde 25 minutter ekstra mens jeg var i bad efter første udløsning. Det er sgu god stil.

10/10 på alle punkter. Jeg skal med 100% sikkerhed besøge hende igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tænkte da at jeg ville tilslutte mig den efterhånden lange liste af tilfredse kunder. Alle fortjener at give sig selv et besøg hos Loren - så længe man altså behandler hende godt 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bertil68 skrev, for 3 minutter siden:

Hmm, går selv og overvejer min debut i GP besøg .. Noget tyder på hun er et godt bud..

Jeg kan i hvert fald kun anbefale hende, og det er fra en nybegynder selv. Jeg var nervøs da jeg ankom, men det fløj hurtigt ud af vinduet så snart vi tog tøjet af. Hun er rigtig dygtig og sød. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan tilslutte mig de gode anmeldelser af Loren:D

Hun er fabelagtig lækker, fantastisk krop, super smuk og mega sød:wub:

Jeg tilbragte en 1/2 time med hende, men næste gang skal jeg helt sikkert have 1 time. 

Mvh Runner

Del dette indlæg

Link til indlæg

I forlængelse af de andre kære gentle-mænd der har sagt rosende ord om Loren, vil jeg også blot bekræfte at hun er en virkelig køn og behagelig pige der bestemt tager sig tid til at sikre, at kunden har det godt. Jeg havde fornøjelsen af at besøge hende i sidste uge, endda min debut i denne GP verden, og det klarede hun med bravour.

Loren skaber hurtigt en god kemi, hun har utroligt flotte øjne og tænder, så hvis man synes sådan noget er lækkert så er hun også et godt valg :) 

Hun var ganske stille og rolig og "hjalp" mig ligesom igennem seancen, helt fra jeg kom ind ad døren til jeg gik igen klarede hun smalltalk, hjalp med tøjet og styrede legen.

Ja jeg må erkende det var et stort skridt for mig at springe ud i denne GP verden, og hun fik det til at gå lettere for sig en jeg egentlig havde regnet med.

Selv da jeg gik derfra og glemte mit ur (dumt af mig) stod hun allerede klar ved døren med uret da jeg bankede på igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...