Hop til indhold

massage

Featured Replies

Skrevet

jeg vil meget høre om der ernogen der har besøgt luksusklinikken laperla mellem århus og randers nær e45 og om det er en klinik der er værd at besøge og hvor den har adresse den har tlf. nr. 26658929 vil meget gerne høre noget

Skrevet

jeg vil meget høre om der ernogen der har besøgt luksusklinikken laperla mellem århus og randers nær e45 og om det er en klinik der er værd at besøge

Aldrig et om den. Har du link?

Skrevet

http://massage.side6.dk/5775

Det er nogle af de samme piger der har været på Engtoften.

Dvs nogle bruger falske billeder, andre ikke. Nogle giver god behandling, andre ikke.

Læs derfor anmeldelser, jeg har selv anmeldt nogle stykker fra Engtoften.

Der er løbende en udskiftning af pigerne på La Perla ligesom på Engtoften.

Skrevet

uha hvor er jeg vild med denne overskrift, :mrgreen::mrgreen: :mrgreen:

Skrevet

Har du været der Aros?

Er spændt på at høre om der virkelig er en lækker klinik nær Århus. De steder der er i byen, ser så snuskede ud, udefra at jeg ikke kan få mig selv til at besøge dem. Især Grønnegade ligner noget der er løgn, lidt a la en skummel bule i Bronx - altså set udefra. Randersvej ser heller ikke indbydende ud.

Skrevet

Jeg har ikke været der endnu, men det er et spørgsmål om tid inden jeg besøger stedet regner jeg med og så kommer der en anmeldelse.

Da jeg kan se at det er nogle af de samme piger fra Engtoften der er der, afventer jeg at en af mine favoritpiger derfra pludselig dukker op der

Kommer Vanessa der f.eks. vil jeg helt sikkert besøge hende

viewtopic.php?f=7&t=4097&p=27543&hilit=engtoften#p27543

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.