Hop til indhold
sergent-254

massage

Recommended Posts

jeg vil meget høre om der ernogen der har besøgt luksusklinikken laperla mellem århus og randers nær e45 og om det er en klinik der er værd at besøge og hvor den har adresse den har tlf. nr. 26658929 vil meget gerne høre noget

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

jeg vil meget høre om der ernogen der har besøgt luksusklinikken laperla mellem århus og randers nær e45 og om det er en klinik der er værd at besøge

Aldrig et om den. Har du link?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros

http://massage.side6.dk/5775

Det er nogle af de samme piger der har været på Engtoften.

Dvs nogle bruger falske billeder, andre ikke. Nogle giver god behandling, andre ikke.

Læs derfor anmeldelser, jeg har selv anmeldt nogle stykker fra Engtoften.

Der er løbende en udskiftning af pigerne på La Perla ligesom på Engtoften.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Har du været der Aros?

Er spændt på at høre om der virkelig er en lækker klinik nær Århus. De steder der er i byen, ser så snuskede ud, udefra at jeg ikke kan få mig selv til at besøge dem. Især Grønnegade ligner noget der er løgn, lidt a la en skummel bule i Bronx - altså set udefra. Randersvej ser heller ikke indbydende ud.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros

Jeg har ikke været der endnu, men det er et spørgsmål om tid inden jeg besøger stedet regner jeg med og så kommer der en anmeldelse.

Da jeg kan se at det er nogle af de samme piger fra Engtoften der er der, afventer jeg at en af mine favoritpiger derfra pludselig dukker op der

Kommer Vanessa der f.eks. vil jeg helt sikkert besøge hende

viewtopic.php?f=7&t=4097&p=27543&hilit=engtoften#p27543

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...