sergent-254 43 Skrevet 22. Oktober, 2013 jeg vil meget høre om der ernogen der har besøgt luksusklinikken laperla mellem århus og randers nær e45 og om det er en klinik der er værd at besøge og hvor den har adresse den har tlf. nr. 26658929 vil meget gerne høre noget Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 22. Oktober, 2013 jeg vil meget høre om der ernogen der har besøgt luksusklinikken laperla mellem århus og randers nær e45 og om det er en klinik der er værd at besøge Aldrig et om den. Har du link? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 22. Oktober, 2013 http://massage.side6.dk/5775 Det er nogle af de samme piger der har været på Engtoften. Dvs nogle bruger falske billeder, andre ikke. Nogle giver god behandling, andre ikke. Læs derfor anmeldelser, jeg har selv anmeldt nogle stykker fra Engtoften. Der er løbende en udskiftning af pigerne på La Perla ligesom på Engtoften. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3415 Skrevet 22. Oktober, 2013 uha hvor er jeg vild med denne overskrift, :mrgreen: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 22. Oktober, 2013 Har du været der Aros? Er spændt på at høre om der virkelig er en lækker klinik nær Århus. De steder der er i byen, ser så snuskede ud, udefra at jeg ikke kan få mig selv til at besøge dem. Især Grønnegade ligner noget der er løgn, lidt a la en skummel bule i Bronx - altså set udefra. Randersvej ser heller ikke indbydende ud. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 22. Oktober, 2013 Jeg har ikke været der endnu, men det er et spørgsmål om tid inden jeg besøger stedet regner jeg med og så kommer der en anmeldelse. Da jeg kan se at det er nogle af de samme piger fra Engtoften der er der, afventer jeg at en af mine favoritpiger derfra pludselig dukker op der Kommer Vanessa der f.eks. vil jeg helt sikkert besøge hende viewtopic.php?f=7&t=4097&p=27543&hilit=engtoften#p27543 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg