Hop til indhold

Tak til kortklubben - og Mint i Aarhus

Featured Replies

Skrevet

Nå - efter en god aften med kortklubben er der igen sparet sammen til et besøg i Aarhus (trak til jer venner). Gib var optaget - men det var Mint heldigvis ikke - så det var godt...

I det hele taget var det et fantastisk besøg, der startede (som det plejer) med at jeg ville tage et hurtigt bad. Mint sagde: yes - just go - og der stod Gib så til min store overraskelse - det blev bad ikke dårligere af - og sikke jeg blev ren... :-)

Nå - ind til Mint - og hun er altså fantastisk - jeg er vild med hendes store bryster og dejlige krop - og synes det er rigtig GFE sex - lige som jeg vil have det. Hun er et fantastisk supplement til Gib og efter min smag helt på niveau med.

God fornøjelse:

Super Thaimassage med god service - Annoncelight

Skrevet

Findes der billeder og beskrivelse af mint og gib nogen steder ?

Skrevet

Nej, de ønsker ikke at have billeder på.

Kan i øvrigt fortælle at jeg nu har været der igen - og denne gang havde Mint med under bruseren... Synes hun er fantastisk ;-)

Skrevet
silkeborg6 skrev, for 4 timer siden:

Nej, de ønsker ikke at have billeder på.

Kan i øvrigt fortælle at jeg nu har været der igen - og denne gang havde Mint med under bruseren... Synes hun er fantastisk ;-)

Hun så også sød ud :-)

tager hun den også anal ?

og hvad  måtte du give ?

Skrevet

Ja - sød og lækker ;-)

Ved ikke om hun giver anal - siger mig ikke noget, så har ikke spurgt :-)

Spørg pigen selv om pris :-)

• 2 weeks later...
Skrevet

Tror der er kommet en ny - er ikke sikker - men tager en for holdet i denne uge og vender tilbage ;-)

Skrevet
silkeborg6 skrev, den 17.8.2022 at 15:30:

Tror der er kommet en ny - er ikke sikker - men tager en for holdet i denne uge og vender tilbage ;-)

Hvad er status ?

Skrevet

I will be back with news son - I promice ;-)

Skrevet

Nå - så fik jeg tid - og råd til et genbesøg ;-)

Der er ganske rigtigt endnu 1 pige nu - men hun er der ikke fast, så hun ønsker ikke beskrivelse her, hvad jeg så respekterer.

Kan i øvrigt fortælle, at Mint og Gib stadig er der og at besøg hos dem stadig er en super god oplevelse...

Skrevet
silkeborg6 skrev, for 40 minutter siden:

Nå - så fik jeg tid - og råd til et genbesøg ;-)

Der er ganske rigtigt endnu 1 pige nu - men hun er der ikke fast, så hun ønsker ikke beskrivelse her, hvad jeg så respekterer.

Kan i øvrigt fortælle, at Mint og Gib stadig er der og at besøg hos dem stadig er en super god oplevelse...

er den nye pæn? 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.