Hop til indhold
Guest Nytliv

Meget triste dage

Recommended Posts

Guest Nytliv

Hej Eroguide. Jeg er helt ny herinde og søger en smule hjælp, For ikke at gå alt for meget i detaljer så jeg meget trist pga ex kæresten og andre ting som valgte at poppe op samtidig. Så min dagligdag går med at være meget trist og vil helst bare ha den overstået Som slet ikke ligner mig. Har prøvet tinder uden held så det hjalp ikke på selvtilliden. Søger hjælp med at finde en sød dansk pige som jeg osse kan ha en god samtale med. Er selv i starten af 30erne og bygget okay pænt. 

Hilsen Nytliv

Del dette indlæg

Link til indlæg

Et godt skrald kan gøre underværker på humøret, når man er trist... Og tid skal der til, så får du det hele lidt på afstand. Måske er det ok. at være trist i en periode -det betyder jo bare det hele ikke er lige meget;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du skal besøge hot Cecilia, så tænker jeg humøret bliver meget bedre. Hun er ikke dansk, men meget bedre end lykkepiller eller psykologer :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nytliv

Pacer

Tak for ærligheden, har tænkt over det mange gange. Men det var skubbet jeg nok havde brug for. Snakker med min læge imorgen og ser om jeg ik kan få en henvisning. 

Møffe

Osse det jeg tænkte. Men prøver en terapeut først så må jeg prøve den her verden når jeg engang er frisk igen :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Eroguide er sgu da det allersidste sted du skal opsøge for at finde en sød kæreste.....hvis det altså er det du gerne vil finde??? .....Her køber vi alle os til en illusion der handler om at dyrke sex og lyster med prostituerede danske og udenlandske piger....det har sgu da ikke meget med kærlighed og ens udkårne at gøre:shock:

Kærligheden skal findes et HELT andet sted.....dette her er faktisk bare cool business i allerhøjeste potens;)......alt andet er en dybt naiv illusion......har været i dette game i 30 år.

Land du nu stille og roligt.....lær at nyde dit eget selskab.......lad nu bare tiden gå til du er klar igen. Hvis du virkelig elskede den kvinde du mistede, kan det vare meget længe før du igen spreder vingerne.....been there...done that<3.....but,......the show must go on:)

Redigeret af GIANT COCK

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Bødlen

Hej @Nytliv tak for din tillid, og flot mod du udviser, når livet rammer hjælper det ikke at gå til GP, jo du bliver tømt men vil ikke nyde sex fordi du “ bærer et tab” - Du kan lade tiden gå og finde dig selv for nogle kan det være en proces der tager år, andre nøjes med uger/måneder, det handler om hvor sensitiv du selv er,  nogle foreslår en terapeut, det er et begreb der dækker over mange titler, coach, psykoterapeut, har du ondt i livet vil jeg anbefale en rigtig klinisk autoriseret psykolog, gerne en moden mand der selv har levet et liv, en ung kvinde vil blot “udleve teorierne” når du så er klar så kom ud i livet gå i byen kig flirt og scor og så finder du også en sød kæreste 

oprigtigt held og lykke

Bødlen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nytliv

@GIANT COCK syndes ikke jeg har nævnt jeg prøvede at finde en kæreste herinde ? men en som kunne give mig en illusion om jeg var lidt ønsket samtid med man kan snakke med personen deraf Dansk, for at få lidt omsorg og kærlighed af en kvinde. Så det måske kunne ha boostet min selvtillid. men tak jeg vil prøve at komme open på igen

@Bødlen Det har heller ikke været nemt at indrømme overfor mig selv slet ikke at tale om det. Det mig som takker er glad for at ha fået nogle brugbare svar og din text hjælper.

Så jeg takker! det her var nok til jeg fik talt med mit arbejde om det og lægen imorgen.
Nu skal jeg heller ikke komme med flere negative bølger. så det kan være i kommer til at se mig igen på den glade side :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest next
pacer skrev, for 4 timer siden:

En terapeut er det du har brug for

Kan også bare være han er sulten, de fleste dumme beslutninger blir taget på tom mave.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nytliv skrev, for 8 timer siden:

Pacer

Tak for ærligheden, har tænkt over det mange gange. Men det var skubbet jeg nok havde brug for. Snakker med min læge imorgen og ser om jeg ik kan få en henvisning. 

Møffe

Osse det jeg tænkte. Men prøver en terapeut først så må jeg prøve den her verden når jeg engang er frisk igen :)

Jeg kender en dygtig en af slagsen hvis det er, men det kommer jo an på din bopæl - Terapeuten jeg kender og selv har brugt holder til i Hellerup ved KBH.
Skriv pb hvis du vil kikke på hende hun har en hjemmeside.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nytliv skrev, for 9 timer siden:

Pacer

Møffe

Tjaah har også prøvet en terapeut nogle gange -sidste gang følte jeg mig, også som en ATM -bare uden at få fis -og en masse forståelse og anekendelse -hvis man vil havde en ændring i ens liv -er det dig selv der må gøre arbejdet;-) da jeg indså det for alvor droppede jeg terapeuten -og gik på eventyr -"det er mange fisk i vandet" som man siger;-) det eneste det ærgrer mig i dag er jeg "servere mig selv på en sølvfad" for en jeg ikke kendte, eller skulle havde noget, at gøre med på sigt, uden jeg fik det så meget bedre af det -træls følelse i lang tid. Et godt råd "gør noget der gør dig godt" hver dag (selv det mindste tæller) Siger ikke en terapeut kan være det helt rigtige for nogen, men det har også sin pris -både økonomisk og personligt -det kan være en støtte/hjælp for nogen. Men efterfølgende er du alene igen med dig selv -nok har du muligvis fået nogle redskaber der gør du kan handle anderledes og mere bevist om dig selv, og din reaktion på mange ting...

Jeg er sikke på du ikke skrev i dette forum for at finde en terapeut eller få råd om at gå til en... gg Få nu det skrald, og se hvordan du har det derefter -du kan sikkert helle ikke få en tid hos en terapeut før senere... En mand er slet ikke så kompliceret som mange tror... Afprøv de forslag der er kommet her i din tråd til besøg -hvad er det værste det kan ske? 

De bedste ønsker om du snart vil få det meget bedre med dig selv igen... påskøn du er ung er sund og rask, du har livet foran dig, og kan gøre, hvad du vil -ikke som os andre oldtimere der har ondt alle steder, hver morgen, man vågner, og trodsalt er lykkelig for, at vågner endnu en dag... Nå du får lettet trykket ser verden måske lysere ud...  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...