BTB 48 Skrevet 22. Oktober, 2013 Hej. Jeg skal have en overnatning i næste uge i København (som jeg ikke kender særlig godt) og jeg vil gerne have lidt hjælp. Jeg skal overnatte på Vesterbrogade ca 500m vest for Tivoli. Er der nogen der kan anbefale en godt thai sted i nærheden med afslutning og evt en god gang body to body, gerne inden for gå afstand. Jeg har kigget lidt på thai listen men er i tvivl. Nogle "røde" steder har kun massage hvis man læser her inde. :? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peterpedal 164 Skrevet 22. Oktober, 2013 Hej. Jeg skal have en overnatning i næste uge i København (som jeg ikke kender særlig godt) og jeg vil gerne have lidt hjælp. Jeg skal overnatte på Vesterbrogade ca 500m vest for Tivoli. Er der nogen der kan anbefale en godt thai sted i nærheden med afslutning og evt en god gang body to body, gerne inden for gå afstand. Jeg har kigget lidt på thai listen men er i tvivl. Nogle "røde" steder har kun massage hvis man læser her inde. Du kunne hoppe på toget til Hvidovre station og besøge Nina ved Scandinavian wellness. Så får du B2B for alle pengene. Det er 4 stationer fra hovedebanen og så 5 min gå tur derfra. Og det er nogle super flotte lokaler de har hvor der er rent og hyggeligt. Jeg kendet ikke stederne inde i centrum men dem der er ved Istedgade er ikke noget at skrive hjem om. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OrganDonor 315 Skrevet 22. Oktober, 2013 Hej. Jeg skal have en overnatning i næste uge i København (som jeg ikke kender særlig godt) og jeg vil gerne have lidt hjælp. Jeg skal overnatte på Vesterbrogade ca 500m vest for Tivoli. Er der nogen der kan anbefale en godt thai sted i nærheden med afslutning og evt en god gang body to body, gerne inden for gå afstand. Jeg har kigget lidt på thai listen men er i tvivl. Nogle "røde" steder har kun massage hvis man læser her inde. Ellers er der disse tre udmærkede steder på den anden side af Tivoli. Hvoraf Asia nok er den bedste og helt sikkert tilbyder B2B. http://goo.gl/maps/tu2Ew -OD Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Luskeren 2218 Skrevet 22. Oktober, 2013 Hej Er selv jyde i København af og til og har haft gode oplevelser med thai'er der, men b2b i nærheden af hovedbanen er jeg lidt usikker på. Et godt bud vil være. Relax Massage Updated Apr 3 Gasværksvej 9 1650 København Tlf. 33 22 90 50 Ikke langt fra dit hotel. De tilbyder lidt af hvert, hvoraf b2b helt sikkert er en af ydelserne. Du kan sikkert også opgradere til mere, hvis du bli'r lidt kåd Det koster ikke noget at spørge når du går ned af Gasværksvej, men lad være med at ringe og spørge... Luskeren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 23. Oktober, 2013 Som OD er inde på tilbyder Asia, vester voldgade med 100 % sikkerhed B2B , det ved jeg, er selv blevet tilbudt dette, men har dog ikke modtaget. Prani wellness på Dantes Plads, har jeg fået rigtigt god massage med efterfølgende rigtigt lækkert HJ . Jeg er aldrig blevet tilbudt andet, og har heller ikke spurgt. Monalisa oliemassage kender jeg ikke God fornøjelse Dråben Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg