Hop til indhold
DJX

Sweet Thai - Midtjylland ( kjellerup viborg karup)

Recommended Posts

Annonce: https://annoncelight.dk/showad/347664

Mine favoritter havde travlt den dag jeg havde tid til lidt frække eventyr og jeg faldt så over denne annonce.
Glædeligt overrasket over at et tidligere sted hvor jeg har haft en del gode oplevelser endelig byder indenfor igen.

Der er en ting på menuen FP i 30 min til 1000 med SF.

Pigen er meget ny og taler kun lidt gebrokkent engelsk. Sødt smil og flot krop.
Hun virker meget ny i det og selve den indledende massage var mere en omgang olienussen, intet at skrive hjem om.
Lidt for meget fokus på ben og fødder og først langt inde bliver jeg vendt om og et lidt kort men ok blow. Lidt tamt so far.
Får hende smidt på ryggen og dykker ned mellem hendes lår til en velsmagende, glatbarberet og indbydende fisse.
Det kan hun tydeligvis godt lide, så den afsluttende blev en del frækkere.

Helt godkendt oplevelse trods hendes lidt generte attitude og manglende erfaring. Spring massagen over.
Synes jeg ikke at pris og oplevelse hænger sammen et sted hvor jeg mange gange tidligere har fået en time til 800-1000.

Del dette indlæg

Link til indlæg

"Synes jeg ikke at pris og oplevelse hænger sammen et sted hvor jeg mange gange tidligere har fået en time til 800-1000." 

Det er også min generelle betragtning fra mange steder i region syd -for bare 1 år siden og til nu. Er sket meget med prisen, og det man får... 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...