Hop til indhold
FrækMøstjylland

Sovesex af ung attraktiv Q

Recommended Posts

Ikke endnu, men jeg spurgte til om jeg kunne få lov at snakke med konen inden for at sikre mig at der var tale om samtykke. Han vendte tilbage med svar om at jeg sagtens kunne mødes på Skype med hende. Jeg har dog endnu ikke fået bekræftet dette, da jeg desværre ikke kunne på de annoncerede dage. Men de/han svarer relativt hurtigt retur og på en høflig måde, så min umiddelbare mavefornemmelse er ok :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg forstår ikke helt dette: "Jeg tilbyder ikke tungekys (da det vækker mig) resten er op til dig." , men deepthroat er ikke et problem.. wtf.

Når noget er så skævt, så kan det ikke være reelt

springer over..

Del dette indlæg

Link til indlæg

For mig lugter det langt væk af noget der ikke er ok.
Lyder til at hun ikke har lyst og kun kan have sex hvis hun er dybt pårirket, og helst vil være fri.

Hvad hvis man får et opkald dagen efter hvor man bliver beskyldt for voldtægt af en kvinde der ikke kunne sige fra...

Del dette indlæg

Link til indlæg
AalborgLook skrev, den 27.7.2022 at 10:24:

Hvad hvis man får et opkald dagen efter hvor man bliver beskyldt for voldtægt af en kvinde der ikke kunne sige fra...

Jeg tror på hende og har en aftale med hendes mand. Skal fortælle nærmere om det efter seancen - på min måde. Hun skriver jo selv om muligheden for at få en samtykke erklæring i sin annonce. Jeg tænker ,at med en kopi af annoncen i hånden og kopi af E-mail konversation med hendes mand, så vil det være svært for en anklagemyndighed at påstå, at der ikke er givet samtykke. Hvad skulle de opnå ved at lokke mænd i en fælde?

Del dette indlæg

Link til indlæg
VikingeKølle skrev, den 26.7.2022 at 22:43:

Jeg forstår ikke helt dette: "Jeg tilbyder ikke tungekys (da det vækker mig) resten er op til dig." , men deepthroat er ikke et problem.. wtf.

Når noget er så skævt, så kan det ikke være reelt

springer over..

Tungekys kræver aktiv medvirken fra kvinden. Hvis du blot stikker din dertil indrettede helt ned i halsen på hende, kan hun udleve sin fantasi om at være et passivt instrument for mænds lyst. Måske vågner hun, men hun behøver ikke indrømme det, som hvis hun aktivt returnerede et tungekys. Mange kvinder har den fantasi, selvom de sjældent vil indrømme det. Sex ER skævt og bryder med al sund fornuft. Måske er det mig, der er naiv, men det finder vi ud af. Har en aftale i nær fremtid. Jeg tager chancen. Setup'et har mange potentialer, og jeg kunne forestille mig, at mange kvinder kunne have lyst til at deltage i rollespillet, hvis det fx blev arrangeret i en swingerklub, hvor kvinden blot lader som om hun sover. Har faktisk skrevet en drejebog på baggrund af kvindens fantasi.

Redigeret af Watanabe

Del dette indlæg

Link til indlæg

Anmeldelse her:

Parret fortæller, at de lige vil holde en pause efter søndag 7/8 og overveje, om de vil fortsætte med dette setup eller et nyt eller slet ikke. Så chancen er nok forpasset i denne omgang.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Watanabe skrev, den 1.8.2022 at 23:05:

Jeg tror på hende og har en aftale med hendes mand. Skal fortælle nærmere om det efter seancen - på min måde. Hun skriver jo selv om muligheden for at få en samtykke erklæring i sin annonce. Jeg tænker ,at med en kopi af annoncen i hånden og kopi af E-mail konversation med hendes mand, så vil det være svært for en anklagemyndighed at påstå, at der ikke er givet samtykke. Hvad skulle de opnå ved at lokke mænd i en fælde?

En aftale med manden er næppe nok, når du ikke har talt med kvinden. Og hun iøvrigt ikke kan sige fra undervejs. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Liv skrev, for 5 timer siden:

En aftale med manden er næppe nok, når du ikke har talt med kvinden. Og hun iøvrigt ikke kan sige fra undervejs. 

Jeg ved det heller ikke @Liv Liv. Jeg har diskuteret det nærmere i tråden efter anmeldelsen. Havde du været i kontakt med hendes mand I 2 uger, som igen vender det hele med Snehvide og refererer hendes respons, ville du heller ikke være i tvivl om, at der er samtykke. Men et er samtykkelovens ånd og noget andet er dens bogstav. Jeg synes det er godt, at diskussionen kommer op, for den tvinger os til at tage stilling til samtykkeloven. Prøv at læse den anden tråd.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...