JPA 2 Skrevet 25. Juli, 2022 Findes det virkelig ikke nogen på højde med Jeanett og miss schaki mere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
[email protected] 269 Skrevet 25. Juli, 2022 JPA skrev, for 2 timer siden: Findes det virkelig ikke nogen på højde med Jeanett og miss schaki mere Nu kender jeg ikke dem du omtaler, men Domina Dark og lady stella er virkelig kompetente domina’er efter min personlige mening. Har set dem begge i aktion. Lady stella har domicil i Ålborg og Dark har i Esbjerg og på Sjælland. prøv at tjekke dem ud. knus lady Hera Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JPA 2 Skrevet 28. Juli, 2022 Ja, nu er det i Aarhus jeg efterlyser Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
[email protected] 269 Skrevet 28. Juli, 2022 JPA skrev, for 7 minutter siden: Ja, nu er det i Aarhus jeg efterlyser Okay kender ikke miss minx men hun har gode anmeldelser. Hun er af og til ved Hadsten som jo ikke er langt fra Århus. må jeg høre hvad du søger præcis i en Domina? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3294 Skrevet 28. Juli, 2022 Du kan prøve Mistress No.1 hun kommer til Randers og Hadsten. Har mødt miss Schaki for en del år siden og vil sige at Mistress ligge mindst på højde med hende. God fornøjelse handy Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg