Hop til indhold

Recommended Posts

fredag besøg med italien skønhed. han er rigtig sød at snakke med på engelsk. Prøvet ligt forskellige ting som sutten pik og analsex på ham. rigtig fed oplevelser som førstegangskunde med en shemale i 30 minutter. Stedet  er rigtig pænt i bording. jeg var meget skeptisk på grund af den korte profiltekst og  af billederne ægtheden + profilen kun var fra 15 juli. Jeg kommer 100% igen. når han kommer til Danmark igen. Det er min første anmeldelse. er ordblind derfor er den så kort er ikke verdensmester til at skrive og skrevet på min mobiltelefon https://annoncelight.dk/showad/347667

Redigeret af Jacn1989

Del dette indlæg


Link til indlæg
Penetrator skrev, for 16 minutter siden:

@Jacn1989 hvad gav du for 30 min? var du passiv eller aktiv og ser hun ud som på billederne?

Jeg prøver lidt anal på ham.          billederne passer rigtig godt med hvem du møder for 1000 dkk i de 30 minutter. rigtig dejlig silikonebryster, kroppen og de bryster passer 100% sammen

Redigeret af Jacn1989

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...