Hop til indhold

Domina til strøm Fyn

Featured Replies

Skrevet
  • Author
madame-anni skrev, den 28.7.2022 at 13:08:

Ohh yes vi har de bedste elbokse og udstyr nemlig erostek 312x 2. kig ind en onsdag eller torsdag. Club walk the dog i Dronningensgade 48 Odense C. Du skal være så velkommen........

Hey Madame-Anni det lyder frækt så må jeg hellere finde en onsdag eller torsdag 

Skrevet
haderslev kinky fyr skrev, den 28.7.2022 at 11:06:

Har du prøvet Madame-elisabeht.com Det er også på Fyn  

Man skal bare lige huske, at ME har en diller...

Skrevet
HCK skrev, den 30.7.2022 at 23:00:

Man skal bare lige huske, at ME har en diller...

Kære HCK

Ja det er en vigtig pointe - Madame Elisabeht er Trans - Men men en rigtig electro heks:-) 

De bedste hilsner

Madame Elisabeht

• 2 months later...
  • 2 weeks later...
Skrevet

Jeg elsker og tilbyder mange former for elektro. ( alt er mit eget da jeg så er 100 % sikker på at det er ordentligt rent) jeg har til sinde at komme til Nyborg inden for den nærmere fremtid. 
knus

hera

Skrevet

giver det en  kraftigere  udløsning  / orgasme eller gør  det at man kan  holde den længere før man får udløsning og derved sædafgang  eller kan det bruges  hvsi man lider af  for hurtig udløsning   det er jeg int i at  vide   det lyder frækt alt med måde

Haha

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.