Hop til indhold
modenelsker

Boomer søger hjælp til android.

Recommended Posts

Mit problem er, at når jeg vil bruge min dankort app, så popper google pay op, når jeg skal acceptere købet. Jeg kan ikke få den væk igen. Og kan derfor ikke acceptere købet. Google pay er ikke installeret på min telefon. Hvordan stopper man google pay, når den ikke er installeret? Min telefon er en Samsung Galaxy S20 FE.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest next
How do I set up Samsung NFC payment?

What is NFC and how do I use it?
  1. 1 Open the Settings app.
  2. 2 Tap Connections.
  3. 3 Tap NFC and contactless payments.
  4. 4 Tap the switch to turn NFC on.
  5. 5 Tap Contactless payments.
  6. 6 Select your preferred mobile payment service and follow the on-screen instructions to finish setting it up.

din opsætning er som sådan næsten rigtig, du skal bare lige ændrer det til den app du vil bruge (se punkt 6)

Redigeret af next

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest next
modenelsker skrev, for 19 minutter siden:

Tak for det @next. Det var nok det der var problemet. Den stod til google pay.Vil prøve det næste gang der igen er plus på kontoen.;)

du kan sagtens ændre det nu, du vælger som sådan bare hvilken app, din telefon skal åbne når den får en betalingsanmodning på NFC.

Del dette indlæg

Link til indlæg
next skrev, for 1 time siden:

du kan sagtens ændre det nu, du vælger som sådan bare hvilken app, din telefon skal åbne når den får en betalingsanmodning på NFC.

Er nu gjort:D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...