Hop til indhold

Recommended Posts

Har netop besøgt Arianna på Nørrebro. 

Jeg er klar over at det er en anden prisklasse og deraf nok også et andet segment, og jeg havde da heller ikke forventet den helt store GFE oplevelse. Men...

- Stedet ligger ud til en stor vej, men var fint gemt væk bag noget stillads. Indenfor var der beskidt, snavset. Nok fordi man havde skoene på helt ind på værelset.. men stadig.

- Pigen ligner hende på billederne. Dog smilte hun ikke så meget i virkeligheden. Hun snøftede også gennem hele seancen, så hun var tydelig forkølet.. Set i bakspejlet skulle jeg jo være gået igen.. Jeg blev imidlertid pga. hendes krop. Det var den perfekte lille numse. Hendes mave var knapt så flad som på billederne, dermed ikke sagt at jeg tror hun har pyntet på billederne (de er skam retvisende). 

Da jeg ankom foregik samtalen med en anden kvinde i huset, som også tog imod pengene. Arianna taler kun Ungarnsk. Det gjorde mig egentlig ikke noget, men hun kom med nogle kommentarer midt i akten på Ungarnsk.. Faktisk virkede det ikke som om at det lige passede hende at få besøg.. måske var de midt i maden, der lugtede hvertfald af et eller andet i hele hytten. Midt i akten ankom også en anden gut som blev taget imod af den anden engelsktalene kvinde (ligesom mig). Derefter snakkede de (Arianna og kvinden) sammen gennem væggen alt imens jeg var godt igang sammen med hende.. virkelig underligt haha. Går ud fra at det var noget med at Arianna var dobbeltbooket. I hvertfald ville hun meget gerne have mig ud af døren igen, til trods for at jeg havde betalt for 30 min og der på det her tidspunkt max var gået 10 min. Arianna mumlede på Ungarnsk og sagde vrissende "tempo, tempo, tempo". Igen, der var max gået 10 min her. Dernæst forblev hendes top på selvom jeg spurgte om hun kunne tage den af.. igen blev det mødt af et vrissende svar på Ungarsk. 

Jeg var ude igen efter ca. 15 min. 

Egentlig synes jeg ikke det skal være en anbefalelse, men jeg fik jo hvad jeg kom efter omend det blev leveret lidt anderledes end jeg normalt foretrækker. Tror jeg holder mig til GFE pigerne. 

Eller er det bare mig der ikke har forventningsafstemt ordentligt? Det er første gang jeg besøger en pige i dette prisleje (400 for 15 min - 700 for 30 min), er min oplevelse hvad kan forvente?

Del dette indlæg

Link til indlæg

I mine øjne er prisleje underordnet om man skal forvente "god service" jeg har knaldet masser til den pris du fik.

hvorimod jeg har jeg givet 1300-1500 for 30 min med kys eller suck with out med en dårlig indlevelse. 

Alt kommer i sidste ende ud på pigens engagement og self kemi. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvornår ville du selv have mest overskud, lyst og engagement i dit arbejde.? Den time du få 150 kr I timen eller den time hvor du få 300 kr I timen.? For mig virker det ganske simpelt at man selvfølgelig er mere villig til at arbejde når man få noget mere for det.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 2 minutter siden:

Hvornår ville du selv have mest overskud, lyst og engagement i dit arbejde.? Den time du få 150 kr I timen eller den time hvor du få 300 kr I timen.? For mig virker det ganske simpelt at man selvfølgelig er mere villig til at arbejde når man få noget mere for det.. 

Som jeg altid har sagt. 

uden penge gør det ondt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den ærlige skrev, for 34 minutter siden:

Som jeg altid har sagt. 

uden penge gør det ondt. 

Ja det gør det jo i alle erhverv.. Jeg tvivler på du tog på arbejde hver dag hvis du ikke fik penge for det:ph34r:.. 

Du ville nok også meget hurtigt skifte job hvis du kunne få en lønforhøjelse på et andet arbejde.. Det normal logik for de fleste og sådan de fleste vælger hvad de vil arbejde med og hvorhenne.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 38 minutter siden:

Ja det gør det jo i alle erhverv.. Jeg tvivler på du tog på arbejde hver dag hvis du ikke fik penge for det:ph34r:.. 

Du ville nok også meget hurtigt skifte job hvis du kunne få en lønforhøjelse på et andet arbejde.. Det normal logik for de fleste og sådan de fleste vælger hvad de vil arbejde med og hvorhenne.. 

Præcis har vist ikke antydet andet :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, 1 time siden:

Hvis du har accepteret at arbejde til 150 i timen forventes det vel også af dig at du leverer en times arbejde, ellers burde du have takket nej og taget jobbet til 300.

Eller mener du at fordi du bliver betalt 150 og der er en anden der får 300 (måske bedre kvalifikationer/mere effektiv eller andet) så behøver du kun at yde halv indsats?

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 2 timer siden:

Som @mester4u også hentyder til, så er det jo ikke mig som har sat prisen, hvilket vel betyder at det vel ikke er et parameter ift den ydelse hun "skal" levere. Jeg har jo givet det som hun selv beder om i hendes "annonce". Altså medmindre der er nogle andre som sætter hendes priser.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
mester4u skrev, for 48 minutter siden:

Hvis du har accepteret at arbejde til 150 i timen forventes det vel også af dig at du leverer en times arbejde, ellers burde du have takket nej og taget jobbet til 300.

Eller mener du at fordi du bliver betalt 150 og der er en anden der får 300 (måske bedre kvalifikationer/mere effektiv eller andet) så behøver du kun at yde halv indsats?

Jeg kan godt se lige her er det pigen der har jagtet ts ud.. Men i mange lignende situationer virker det som om manden selv har valgt at rejse sig og gå.. Jeg lavede en tråd for ikke at afsporer:ph34r::lol:..

Jeg siger egentlig bare at arbejdsindsatsen vel tit er ansporet af ens timeløn.. Ts spurgte om han måske bare havde "købt for billigt" dog ytret med andre ord.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest … And Justice for All

Øv en træls oplevelse - en lignende oplevelse har jeg selv haft i det samme segment. Synes efterhånden at man næsten kan forudsige oplevelsen ud fra deres annoncer og billeder. Det handler om at få flest muligt igennem møllen uden at der kan forventes nogen form for indlevelse, empati eller romantik. Og man kan så spørge sig selv om, hvorvidt man tror hum tager sig en skyller mellem hvert besøg.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg synes hun ser noget trist ud på de billeder og derfor ville jeg aldrig besøge hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 14 timer siden:

Hmm, kan godt se hvad du mener, men er bestemt ikke enig ;)

For mig er det LANGT vigtigere hvad jeg arbejder med og hvem jeg arbejder med.

Jeg kunne sagtens skifte arbejdsplads og få 20% mere i løn - men nogle helt andre arbejdsvilkår og mennesker.

Hvis jeg var i din branche, så ville jeg hellere have besøg af Pernille Skipper til 150 kr i timen, end Pia Kjærsgaard til 300 kr i timen :P

Lysten og engagementet ligger bestemt ikke bare i hvor meget jeg får for det :D

.... Men hvis jeg skulle være kunden, så ville jeg nok hellere knalde Pia Kjærsgård for 500 end Pernille Skipper for 5.000 kr.... Så alt er jo relativt :lol:

Redigeret af SexFreak

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, den 25.7.2022 at 18:31:

Lige nu går jeg til 300 i timen som fastansat men hvis jeg gik selvstændig igen kunne jeg få 1100 i timen. 

Jeg er hvor jeg er fordi jeg kan lide mine kollega og mit arbejde. Og jeg lave det samme arbejde nu som hvis jeg tog 1100 kr pr time.

Så jeg ikke enig med dig. 

Men heldigvis behøver vi ikke være det for vi er jo forskellige mennesker og hvad der driver os  ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
DCDO skrev, for 1 time siden:

Lige nu går jeg til 300 i timen som fastansat men hvis jeg gik selvstændig igen kunne jeg få 1100 i timen. 

Jeg er hvor jeg er fordi jeg kan lide mine kollega og mit arbejde. Og jeg lave det samme arbejde nu som hvis jeg tog 1100 kr pr time.

Så jeg ikke enig med dig. 

Men heldigvis behøver vi ikke være det for vi er jo forskellige mennesker og hvad der driver os  ;)

Nu der jo også en del mere bøvl og arbejde i at være selvstændig.. Det var grunden til jeg startede på bordel og holde mig der i mange mange år selvom jeg kunne tjene mere på egen hånd.. Fordi jeg ikke gad at sidde med alt bøvlet.. 

Jeg forstår udemærket man fravælger bøvlet.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...