Hop til indhold

Recommended Posts

Besøgte https://annoncelight.dk/showad/341702 på velomtalt sted i Vejle. Det var en god oplevelse. Som jeg havde kunnet læse her på EG, er parkeringsforholdene i top, og her søndag eftermiddag var det både nemt og diskret. Cherry lever op til billederne, lille, sød, fast krop med gode, pænt store bryster. Måske billederne er manipuleret lidt ifht ansigtet, men det jeg mødte var der heller ikke noget galt med. Jeg havde bestilt 45 minutter, og de gik med udmærket massage, der lidt efter lidt gik over i sensuelle berøringer, udmærket blowjob og sex. Jeg havde en fantasi om “cim”, og det var der også plads til. Ingen hastværk, massage igen, og da jeg kunne mærke at jeg kunne en gang til, bad jeg om afsluttende håndjob, der var superlækkert. Det ville hun gerne have 200 ekstra for, hvilket jeg gerne gav - prisen var i forvejen absolut fair. 

Kommer jeg igen? Det kan jeg godt finde på. 

Redigeret af Sokrates

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Gabbana

Tak for en god  anmeldelse.Hende kunne jeg godt finde på at besøge i den nærmeste fremtid. Det er ærgeligt man ikke kan finde nummeret.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Gabbana
Ham der gutten skrev, for 6 minutter siden:

Tænker det er fordi hun holder fri, så hold øje med annoncen. Det dukker nok op igen :)

Se det havde jeg ikke lige tænkt over, men det giver jo god mening. Tak for svar og det har jeg tænkt mig at gøre :)

Redigeret af Gabbana

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sokrates skrev, for 11 timer siden:

Cherry lever op til billederne, lille, sød, fast krop med gode, pænt store bryster.

Dejlig ser hun ud, men så store bryster på en lille thaipige er vel" forbedrede" med silikone?

Del dette indlæg

Link til indlæg
stein skrev, for 2 timer siden:

Dejlig ser hun ud, men så store bryster på en lille thaipige er vel" forbedrede" med silikone?

Jeg tror det faktisk ikke. Ellers er det i hvert fald godt lavet. Jeg er ikke meget for hårdt pumpede silikonebryster, og jeg mærkede intet og så ingen ar. Udelukke det kan jeg selvfølgelig ikke. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sokrates skrev, 1 time siden:

Jeg tror det faktisk ikke. Ellers er det i hvert fald godt lavet. Jeg er ikke meget for hårdt pumpede silikonebryster, og jeg mærkede intet og så ingen ar. Udelukke det kan jeg selvfølgelig ikke. 

Enkelte kan have arrene i armhulen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sokrates skrev, for 19 timer siden:

Måske billederne er manipuleret lidt ifht ansigtet

Jeg var sammen med hende i lørdags, og var faktisk nødt til lige at tjekke billederne på Annoncelight da jeg kom hjem, for jeg syntes ikke hun lignede pigen på billederne :-) Hun er flot, og sød, men lignede ikke (syntes jeg) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
nce skrev, for 3 timer siden:

Jeg var sammen med hende i lørdags, og var faktisk nødt til lige at tjekke billederne på Annoncelight da jeg kom hjem, for jeg syntes ikke hun lignede pigen på billederne :-) Hun er flot, og sød, men lignede ikke (syntes jeg) 

Jeg er sådan set enig - men det er svært med modelbilleder. Måske look-a-like. Men nemlig, flot og sød.

Del dette indlæg

Link til indlæg
stein skrev, for 3 timer siden:

Billederne kan man jo ikke regne med, så hvor tatoveret er Cherry? Jeg overvejer stærkt et besøg i morgen

Jeg tror faktisk ikke at hun har nogen,  MEN jeg nåede vist heller ikke at se hendes ryg, så der kan vel godt gemme sig et maleri :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...