Captain 585 Skrevet 24. Juli, 2022 Var forlden aften ude og gå en tur på østerbro og lod mig friste til en omgang thaimassage. Ringede på og døren blev hurtigt åbnet, skoene blev parkeret i skoreolen og jeg blev vist ind på et værelse. Jeg betalte de 500 kr for en time og briksen blev gjort klar med rene håndklæder. Pigen gik ud med pengene mens jeg tog mit tøj af, døren gik op og der kom en anden pige ind som skulle give mig massagen. Dejlig massage og hun tog godt ved og ramte de ømme punkter. Efter ca 45 min hviskede hun mig i øret om jeg ønskede noget ekstra hvilket jeg havde bestemt på forhånd at jeg ikke gjorde. Lod mig alligevel overtale til et HJ. Der var bestemt ikke noget at klage over, hverken med HJ eller massage og jeg fik præcis 1 time på briksen. https://nnthaiwellness.dk/ 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Klipklap 387 Skrevet 24. Juli, 2022 Super. Det er et super sted. Hvem gav massagen. Kan du navn eller give en beskrivelse ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Captain 585 Skrevet 24. Juli, 2022 Klipklap skrev, for 8 minutter siden: Super. Det er et super sted. Hvem gav massagen. Kan du navn eller give en beskrivelse ? Hun sagde hun hed Liza, talte svensk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lasselas Skrevet 24. Juli, 2022 Måtte du give ekstra for HJ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sportstossen Skrevet 25. Juli, 2022 Lasselas skrev, for 6 timer siden: Måtte du give ekstra for HJ? Hvad havde du ellers regnet med, at HJ er med i prisen for på 500 kr ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Klipklap 387 Skrevet 25. Juli, 2022 Hj er 300 ekstra hos 99 pct af stederne. Jeg giver nogle gange lidt mere hvis det er på et grønt sted Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Captain 585 Skrevet 25. Juli, 2022 Klipklap skrev, for 40 minutter siden: Hj er 300 ekstra hos 99 pct af stederne. Jeg giver nogle gange lidt mere hvis det er på et grønt sted Et grønt sted ???? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Klipklap 387 Skrevet 25. Juli, 2022 Grønt sted. De klinikker som officielt ikke tilbyder andet end alm massage Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TheGreatGatsby Skrevet 25. Juli, 2022 Jeg vil blive skuffet, hvis jeg ikke får tilbud om et HJ. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jensen jr. 666 Skrevet 25. Juli, 2022 TheGreatGatsby skrev, for 5 timer siden: Jeg vil blive skuffet, hvis jeg ikke får tilbud om et HJ. eller er opgradering af et hj Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg