Hop til indhold

Featured Replies

• 2 weeks later...
Skrevet

Har besøgt Melon. Hun er rigtig indlevende og sexet. Hun er lille med naturlige små fine bryster. Fik en rigtig lækker behandling med kys, blow, b2b og massage. Oveni blev det også til sex. 
Hun er naturlig og smilende og vil rigtig gerne at man befinder sig godt. Et besøg Kan helt klart  anbefales. 

Skrevet
LillePalle99 skrev, for 12 timer siden:

Har besøgt Melon. Hun er rigtig indlevende og sexet. Hun er lille med naturlige små fine bryster. Fik en rigtig lækker behandling med kys, blow, b2b og massage. Oveni blev det også til sex. 
Hun er naturlig og smilende og vil rigtig gerne at man befinder sig godt. Et besøg Kan helt klart  anbefales. 

Hvor befinder de sig i nærheden af i Hjørring ? :) 

Skrevet
Kom frisk skrev, for 29 minutter siden:

Hvor befinder de sig i nærheden af i Hjørring ? :) 

ring til dem - så får du adressen

• 1 month later...
Skrevet

Har også besøgt Melon. Det er den absolut bedste oplevelser jeg har haft med en Thaipige. Hun forstår virkelig at sætte sig ind i kundens behov, og man fornemmer hele tiden at hun ønsker at gøre det så godt som muligt.

Jeg sendte en sms til hende og fik hurtigt en aftale. Da, jeg kom stod hun og tog imod  mig, og hurtigt fik hun spurgt ind til hvad jeg ville. Hun var hele tiden smilende og søgte øjenkontakt. Jeg var pga. min situation ikke interesseret i sex, men intim samværd, og det leverede lige fra det øjeblik vi var sammen. Den B2B hun leverede var så intens at man tror det er løgn, og samtidig udnytter hun at hun ved hvor de erogene zoner er hos en mand. At hun så oveni er gude smuk, og utrolig nem at snakke med, gør kun oplevelsen stærkere. Vi sluttede af med et fælles bad hvor jeg kunne nyde hendes flotte krop. 
Om jeg vil besøge hende igen - helt sikkert.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.