Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hej folkens 

Er der nogen som har været forbi denne flotte kvinde i Aarhus? Måske kan fortælle lidt om hende?

Mvh 

Link 

https://annoncelight.dk/showad/335560

Redigeret af Bryan Mills
Adresse fjernet

Skrevet

Din efterlysning strider i hvert fald imod reglerne om at skrive adressen uden den står i annoncen! :-x

Skrevet
jydefyren skrev, for 32 minutter siden:

Din efterlysning strider i hvert fald imod reglerne om at skrive adressen uden den står i annoncen! :-x

The diligent skrev, for 31 minutter siden:

Håber at moderator sletter den.

Brug anmeld funktionen, så er i sikre på mods ser det

Skrevet

men er der nogen som har besøgt hende. ?

bare hvis vi nu skal holde os til emnet, og ikke afsporer alt for meget over en lille teknikalitet  ;) 

er det den samme Angie som tidligere har været her?

(personligt er jeg totalt overbevist om, at det er en tidligere mand

jeg vendte ihvertfald om i døren, dengang for nogle år siden ;) )

eller er den en ny Angie som uheldigvis bare bruger det samme kunstnernavn 

Skrevet
peter.c skrev, for 6 minutter siden:

(personligt er jeg totalt overbevist om, at det er en tidligere mand

Jeg synes maven viser tydelige tegn på at hun har været gravid. 

Skrevet
Aarhuselsker skrev, 1 time siden:

Jeg synes maven viser tydelige tegn på at hun har været gravid. 

jep - du har ret 

så det kan være en ny Angie :P 

Skrevet
peter.c skrev, for 11 minutter siden:

så det kan være en ny Angie :P 

Af sted med dig, du trænger her i varmen :mrgreen:

Skrevet
kad skrev, den 12.6.2022 at 17:14:

Nogle der har været forbi her. Hvis  billederne stemmer overens med den man møder. Så er det da værd at kører efter 

https://annoncelight.dk/showad/243787

Har været forbi ovennævnte Angie af 2 omgange :)

Hun bruger lidt tid på at forberede sig imens man er der hvor hun går ud af rummet, i nogle minutter, herefter kommer hun tilbage og sætter musik på, hun går meget op i massage-delen tog 1 time og hvor 30-35 min gik med massage, det gør hun godt og med pirring igennem hele ceancen og er meget servicesmindet, derefter en naturlig overgang til GFE sex hvor hun tungekysser meget og blow og 69, derefter i forskellige stillinger, hun tager gerne ladinigen i munden, prøvede jeg kun første gang, ikke at det ikke var godt eller frækt hun blev bare "afskrækket" af jeg kom lidt meget i munden på hende, hun ligner den på billederne med et smuk ansigt og nogle lækre naturlige bryster :)

Om jeg vil besøge hende igen ja :) Men der arbejder også en anden på adressen af thai som også ser sprød ud som jeg hilste på efter et bad. 

Redigeret af Alevaag

Skrevet
Alevaag skrev, 1 time siden:

Har været forbi ovennævnte Angie af 2 omgange :)

Hun bruger lidt tid på at forberede sig imens man er der hvor hun går ud af rummet, i nogle minutter, herefter kommer hun tilbage og sætter musik på, hun går meget op i massage-delen tog 1 time og hvor 30-35 min gik med massage, det gør hun godt og med pirring igennem hele ceancen og er meget servicesmindet, derefter en naturlig overgang til GFE sex hvor hun tungekysser meget og blow og 69, derefter i forskellige stillinger, hun tager gerne ladinigen i munden, prøvede jeg kun første gang, ikke at det ikke var godt eller frækt hun blev bare "afskrækket" af jeg kom lidt meget i munden på hende, hun ligner den på billederne med et smuk ansigt og nogle lækre naturlige bryster :)

Om jeg vil besøge hende igen ja :) Men der arbejder også en anden på adressen af thai som også ser sprød ud som jeg hilste på efter et bad. 

øhhhh.... altså nu siger jeg bare ;) 

men den besked du svarede på havde et link - prøv at trykke på det link  :) hehe

https://annoncelight.dk/showad/243787

Skrevet

Jah så det godt efterfølgende og prøvede at redigere opslaget, men kunne ikke slette det, ved ikke hvorfor den kom ind fra det forum da jeg trykkede svar på dette oplæg :P

Skrevet
Alevaag skrev, for 15 timer siden:

Jah så det godt efterfølgende og prøvede at redigere opslaget, men kunne ikke slette det, ved ikke hvorfor den kom ind fra det forum da jeg trykkede svar på dette oplæg :P

:) haha

det link der .... PAIN IN THE ASS .... AV AV AV  ....

Skrevet
peter.c skrev, for 3 timer siden:

:) haha

det link der .... PAIN IN THE ASS .... AV AV AV  ....

Jaja du er så sjov, har du overvejet bare at lade det ligge eller har du tænkt dig at køre videre på en fejl? Utroligt man overhovedet skal skrive det........

Skrevet
Alevaag skrev, den 27.7.2022 at 13:06:

Jaja du er så sjov, har du overvejet bare at lade det ligge eller har du tænkt dig at køre videre på en fejl? Utroligt man overhovedet skal skrive det........

uha du er så sensitiv 

:) 

• 2 weeks later...
Skrevet
MMB skrev, den 24.7.2022 at 12:17:

Hej folkens 

Er der nogen som har været forbi denne flotte kvinde i Aarhus? Måske kan fortælle lidt om hende?

Mvh 

Link 

https://annoncelight.dk/showad/335560

Kan det evt. være hende, der tidligere kaldte sig Bella og var i Aarhus og Vejle???

Skrevet
JvAnd skrev, for 46 minutter siden:

Kan det evt. være hende, der tidligere kaldte sig Bella og var i Aarhus og Vejle???

Nej det er ikke Bella, men en der benytter Bellas vrøvletekst, som et par andre også gør, i øvrigt. 

Skrevet
Aarhuselsker skrev, den 12.8.2022 at 18:18:

Nej det er ikke Bella, men en der benytter Bellas vrøvletekst, som et par andre også gør, i øvrigt. 

I øvrigt påfaldende med tre annoncer med så ens (enig vrøvle) tekst. Samme bagmænd bag alle?

Og denne Angie er oprettet med en profil bella7102 - har hun så overtaget profil og annonce eller?

Ved egentlig ikke om jeg antyder noget men pigerne kan da ikke stå for deres tekst selv så man man regne med at ydelser man rent faktisk kan få, passer med teksten?

Skrevet
Mr curious skrev, for 8 timer siden:

I øvrigt påfaldende med tre annoncer med så ens (enig vrøvle) tekst. Samme bagmænd bag alle?

Og denne Angie er oprettet med en profil bella7102 - har hun så overtaget profil og annonce eller?

Ved egentlig ikke om jeg antyder noget men pigerne kan da ikke stå for deres tekst selv så man man regne med at ydelser man rent faktisk kan få, passer med teksten?

Der er faktisk 6 fordelt over Jylland. De skifter lidt og bruger samme annoncer og teleonnumre.
Jeg har besøgt nogle af dem. Det er søde piger som giver fortræffelig service, de smiler, griner og er servicemindede. Men naturligvis er der en mamasan bagved som sørger for det praktiske. 

Skrevet
Aarhuselsker skrev, den 12.8.2022 at 18:18:

Nå, det var ærgerligt, da jeg godt kunne lide Bella (selv med vrøvletekst ;-).

Er der nogen der ved, om/hvornår Bella kommer tilbage?

Skrevet
JvAnd skrev, for 13 minutter siden:

Nå, det var ærgerligt, da jeg godt kunne lide Bella (selv med vrøvletekst ;-).

Er der nogen der ved, om/hvornår Bella kommer tilbage?

Ja hun er sød og dejlig at være sammen med. 
Hun har før holdt lange pauser, men som med cirkusheste så thaipiger, manegen kalder :) 

Redigeret af Aarhuselsker

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.