Hop til indhold

Featured Replies

• 2 years later...
Skrevet

Er der nogen som har prøvet? :)

Skrevet
arminb skrev, for 1 time siden:

Er der nogen som har prøvet? :)

Hun kan være ret svær at komme i kontakt med samt få en aftale... Tror ikke at hun helt koncentrerer sig om det.

Når først man har været der, er det nemmere. Har besøgt hende 3 gange.

Hun er en lækker petite kvinde. Kys blow og alm sex. Det er dog ikke i 7. himmel, for turen slutter, når du er kommet. Aftalen handler kort og godt om at få penge i hus. Lidt ærgerligt, for hun er faktisk sød, og det foregår hos hende. Alt var øko de tre gange - det ved jeg ikke om hun stadig gør. Det er over et år siden jeg har været der.

Jeg svarer ikke på pb om pris, sted osv. Det må I selv afklare med hende

Skrevet
thedanishdude skrev, for 15 minutter siden:

Hun kan være ret svær at komme i kontakt med samt få en aftale... Tror ikke at hun helt koncentrerer sig om det.

Når først man har været der, er det nemmere. Har besøgt hende 3 gange.

Hun er en lækker petite kvinde. Kys blow og alm sex. Det er dog ikke i 7. himmel, for turen slutter, når du er kommet. Aftalen handler kort og godt om at få penge i hus. Lidt ærgerligt, for hun er faktisk sød, og det foregår hos hende. Alt var øko de tre gange - det ved jeg ikke om hun stadig gør. Det er over et år siden jeg har været der.

Jeg svarer ikke på pb om pris, sted osv. Det må I selv afklare med hende

Perfekt. Tusind tak for svaret :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.