Hop til indhold

FKK Atmos Hamborg - status sommeren 2022

Featured Replies

Skrevet

Hej alle

er der nogen der har været på Atmos her over sommeren, som kan Give en status ?

jeg kan se der har været lidt skriverier om faldende kvalitet i faciliteter, piger, sharking osv. Har det overhovedet noget på sig?

planlægger besøg midt i uge 31.

• 6 months later...
Skrevet

Atmos har haft nedtur gennem lang tid.    Som det fremgår af flere tråde har de mellemøstlige indehavere begået både vold og afpresning af gæsterne med politianmeldelser til følge - og det har heller ikke været god reklame det nu er et sted hvor de ældre kvinder der ikke kan klare sig på andre bordeller nu ender.

Skrevet

Jeg har været der inden for den sidste måned og kan genkende den sidste sætning ang. ældre kvinder

Kan ikke rigtig bekræfte den første - konstaterede at det dog er samme personale på stedet

Sidst jeg var der, var der kun en tyrkisk good looking pige. Snakkede lidt med hende og roste hendes ur. Hun sagde det var et Omega til 10.000. Kunne ikke dy mig og spugte om det var tyrkiske lira? - Så blev hun mopset og skred ind til spilleautomaterne

Ikke et sted jeg vil bruge tid og penge på

• 2 years later...
Skrevet

Sidste nyt om Atmos er at den har lukket for godt. 

Flere af pigerne der arbejdet der er nu på Harmony. 

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.