Hop til indhold
Midtjylland/Kbh

FKK Atmos Hamborg - status sommeren 2022

Recommended Posts

Hej alle

 

er der nogen der har været på Atmos her over sommeren, som kan Give en status ?

 

jeg kan se der har været lidt skriverier om faldende kvalitet i faciliteter, piger, sharking osv. Har det overhovedet noget på sig?

planlægger besøg midt i uge 31.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Atmos har haft nedtur gennem lang tid.    Som det fremgår af flere tråde har de mellemøstlige indehavere begået både vold og afpresning af gæsterne med politianmeldelser til følge - og det har heller ikke været god reklame det nu er et sted hvor de ældre kvinder der ikke kan klare sig på andre bordeller nu ender.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været der inden for den sidste måned og kan genkende den sidste sætning ang. ældre kvinder

Kan ikke rigtig bekræfte den første - konstaterede at det dog er samme personale på stedet

Sidst jeg var der, var der kun en tyrkisk good looking pige. Snakkede lidt med hende og roste hendes ur. Hun sagde det var et Omega til 10.000. Kunne ikke dy mig og spugte om det var tyrkiske lira? - Så blev hun mopset og skred ind til spilleautomaterne

Ikke et sted jeg vil bruge tid og penge på

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...