Jens Sørensen 0 Skrevet 21. Oktober, 2013 Ærede Læser Hermed min første beretning. Efter at have nærstuderet de mange beretninger, med både gode og dårlige oplevelser, har jeg gået et godt stykke tid med tanken om, at skulle træde ud på det, for mig, nye marked. Årsagen er jo tydeligt nok at jeg ikke føler at mine behov er 100% dækket. Men alligevel har jeg haft mange tanker om hvordan, oplevelsen skulle udleves. Først og fremmest ville jeg være sikker på, ikke at komme hjem med en dårlig. Dernæst er det også vigtigt for mig, at min ”elskerinde” og jeg skal have en god kemi. Hun skal også se godt ud Jeg ville på ingen måde deltage hvis ikke, min partner er velsoigneret. Osv. Osv. En masse ” stopklodser ” for at stoppe mit forehavende. Yderligere har jeg ikke oceaner af lommepenge. Derfor blev løsningen, da jeg fik en opgave i hovedstaden, at gå en tur igennem Istedgade. Jeg har jo læst meget få meget positive beretninger om denne lokalitet – også en mental mulighed for at stoppe projektet. Jeg tog turen igennem gaden, videre til Skelbækgade, så var jeg orienteret om ” markedet ”. Der var mange gode grunde til at tage hjem igen, dog var min interesse skærpet, omkring området i nærheden af en kirke på Istedgade. Her returnerede jeg til, der står en del udenlandske piger og tilbyder sig. Men mit fokus var landet på en petit kvinde, jeg gætter på at hun er midt i tyverne. Vi starter på en dialog, hun har særdeles gode engelsk kundskaber. Jeg spørger ind til brugen af kondom, jeg oplever hurtig en misstemning, da jeg spørger om det er muligt uden – Det er det absolut IKKE - Så var jeg sikker i min sag. Hun hedder Anna, og jeg fornemmer tydeligt at hun er velsoigneret, Anna fortæller, at hun har vaskefaciliteter på klubben. Det er nemlig der, hvor hendes forretninger ekspederes . Ja og Anna var jo godkendt på udseende. Ja, kemien var der også ( ja ja - på 7 minutter, kommer man jo ikke hele vejen rundt ! ) Og min hjerne arbejdede ikke mere på 100 % til gengæld løb blodet lidt mere syd på . Anna og jeg gik på klub, stedet er jo bestemt ikke luksus, men – ja jeg fortsatte. Og godt for det. Jeg fik et fantastisk blowjob samt efterfølgende god sex, ingen klagepunkter. Jeg fik hvad jeg kom efter. Som man efterfølgende nærmest svæver over fortorvet - får jeg muligheden, så kommer jeg tilbage til Annas univers. Prisen er på 500,00 Til Anna og 120,00 for ” bollerummet ” Jens S. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 21. Oktober, 2013 Tak for anmeldelsen. Hvor lå klubben? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jens Sørensen 0 Skrevet 22. Oktober, 2013 Ja det fik jeg ikke med, der var to muligheder, en ca. 200mtr. ned ad nærmeste sidegade, ellers tror jeg nok at der også var en mulighed ( hvis optaget ) et stykke længere væk nær Vesterbrogade. vi ( Anna ) tog den nærmeste :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Fisk123 Skrevet 22. Oktober, 2013 Tak, hvilken kirke er der tale om? Jeg synes det er svært at finde de unge piger der plejer at hænge ud foran "Bosch" så det kan jo være de er rykket der over. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4141 Skrevet 22. Oktober, 2013 Tak, hvilken kirke er der tale om? Jeg synes det er svært at finde de unge piger der plejer at hænge ud foran "Bosch" så det kan jo være de er rykket der over. Med mit kendskab til bygeografien omkring Istedgade vil jeg gætte på, at det er Maria Kirke på Maria Kirkeplads mellem Hovedbanegården og Gasværksvej. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jens Sørensen 0 Skrevet 23. Oktober, 2013 Hej Efter at have studeret et kort - det er på hjørnet af Istedgade og Abel Cathrines Gade, at jeg fandt Anna. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eromon 54 Skrevet 23. Oktober, 2013 Jeg må sige, at det undrer mig, at du vælger en gadeluder når du finder det vigtigt at hun er vel soigneret og du bekymrer dig om risikoen for sygdomme. Min erfaring er, at piger på etablerede steder/klinikker er markant mere vel soignerede og risikoen for sygdomme vil jeg også betragte som mindre der. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg